شناسهٔ خبر: 46083000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردوی مجازی راهیان نور برای ۵۰ هزار دانش‌آموز در ری برگزار شد

گروه استان‌ها- رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ شهرستان ری از برگزاری یادواره شهدا و راهیان نور به همت ناحیه ۱ و ۲ آموزش‌وپرورش شهرستان ری برای ۵۰ هزار دانش آموز از طریق برنامه شاد در سطح استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علی یزدان پناه پیش از ظهر امروز در آئین یادواره شهدا (راهیان نور مجازی) اظهار داشت: ازآنجاکه اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل است آموزش‌وپرورش شهرستان ری در راستای گرامیداشت یاد شهدا اقدام به برگزاری آئین راهیان نور مجازی با رعایت پروتکل بهداشتی و با پخش هم‌زمان از طریق شبکه شاد کرد.

وی افزود: این برنامه به‌منظور گرامیداشت یاد شهدا در آستانه روز شهید در جوار شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار شد تا باعث نزدیکی دانش‌آموزان با یاد شهدا و منجر به آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت شود.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه 2 شهرستان ری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس آگاه شوند گفت: در این برنامه مربیان پرورشی اهداف و انگیزه‌های شهدا و ایثارگران را برای 50 هزار دانش آموز از طریق برنامه شاد استان تهران تبیین کردند.

علی یزدان پناه با اشاره به اهداف برگزاری این قبیل برنامه‌ها برای دانش‌آموزان گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل چهارم انقلاب با این مناطق از اهداف مهم برگزاری این برنامه‌ها است.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه 2 شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: امروز که نسل جدید کشور در معرض بمباران انواع شایعات و شبهه‌افکنی‌های دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته‌اند که برگزاری این قبیل اردوها می‌تواند بسیاری از جوانان کشور را در مقابل توطئه‌های جنگ نرم دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام/ح

نظر شما