شناسهٔ خبر: 46054518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره خدمت رضوی در اصفهان برگزار شد

در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره خدمت رضوی استان اصفهان از ۲۴ اثر برگزیده تجلیل و قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان «سید محمدحسین امامی» در آیین اختتامیه این جشنواره که در تالار شهروند اصفهان برگزار شد با بیان اینکه جشنواره خدمت رضوی اصفهان در 4 بخش به داوری آثار پرداخته است اظهار داشت:‌ 8 کانون تخصصی و 4 کانون محله ای و 4 رابط شهرستان برتر شناخته شدند و در بخش خادمیاری 8 طرح ثبت شده در جشنواره خدمت رضوی نیز انتخاب شد.

 

دبیر جشنواره خدمت رضوی اصفهان ادامه داد: 8 نفر از خادمیاران رضوی و همچنین طرح های کانون های محله ای مسجد نورباران، نورالائمه(ع)، شهدای حصه و رسالت مهر نیز شایسته تقدیر و تجلیل شناخته شدند.

 

امامی با بیان اینکه جشنواره خدمت رضوی در بخش کانون های تخصصی از مسئولین کانون های خبر و فضای مجازی، بانوان، ایثار و شهادت، سلامت، کانون مشاوره و مددکاری، کانون تعلیم و تربیت، زیارت و حرکت های جهادی تجلیل و قدردانی می کند متذکر شد: رابطین شهرستان های نجف آباد، فلاورجان، فریدن و فریدونشهر و شهرضا نیز به عنوان برگزیدگان تجلیل می شوند.


وی در پایان با اشاره به ثبت 1162 اثر در جشنواره خدمت رضوی اصفهان و تعدد و تنوع آثار گفت: آثار ثبت شده قابلیت الگوبرداری برای کانون های محله ای و رابطین شهرستان در جهت پیشبرد اهداف خادمیاری را دارد و آثار برتر در نشریه ای چاپ می شود تا به عنوان خوراک فکری در اختیار کانون های محله ای و رابطین شهرستان ها قرار گیرد.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین بهشتی نژاد با تاکید بر اهمیت شناخت امام رضا(ع) و سیره آن حضرت خاطرنشان کرد: اگر خودتان را به اهل بیت(ع) وابسته کنید، تربیت می شوید و برای همین است که انبیا به جز مودت مزدی نمی خواستند.


وی با ارایه پیشنهاد برگزاری جلسات معرفتی برای کلیه خادمیاران اضافه کرد: هر کس در این مجموعه، رنگ رضوی و خدایی پیدا کند و گامی به نیت امام هشتم(ع) بردارد، مدال افتخاری برای محسوب می شود.
حجت الاسلام بهشتی نژاد با تاکید بر ضرورت افزایش معرفت زیارت گفت: دبیرخانه باید زمینه ای را فراهم کند تا افراد با معرفت به زیارت امام بروند و استفاده از کلمات نورانی امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی راهی برای افزایش این معرفت است.


در پایان این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد از برگزیدگان جشنواره خدمت رضوی استان اصفهان تجلیل و به آنان هدایای متبرک رضوی و لوح تقدیر اهدا شد.

پایان پیام/126

نظر شما