شناسهٔ خبر: 46053371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی؛

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل برگزارشد

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برگزارشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، عبدالرضا اقبال رئیس هیات کشتی استان اردبیل در خصوص مسابقات کشتی استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل با نام یادواره شهدای مدافع سلامت در دو رده سنی جوانان و نوجوانان و در دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی شهرستان اردبیل جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در در سالن شهید آسمانی برگزارشد.
رئیس هیات کشتی استان اردبیل افزود: در این مسابقات ۱۰ تیم در رشته آزاد و ۷ تیم در رشته فرنگی از شهرستان های استان اردبیل در این رقابت ها حضور پیدا کردند.
دکتراقبال با اشاره به حضور ۱۱۰ کشتی گیر آزاد و فرنگی کار در این مسابقات افزود: در کنار تیم های شهرستانی حاضر در این مسابقات، تنها باشگاه یورد اردبیل نیز در هر دو رشته آزاد و فرنگی در این مسابقات شرکت کرده است.
او اضافه کرد: در پایان این مسابقات در بخش تیمی شهرستان های اردبیل، پارس آباد و گرمی در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به سطح کیفی بسیار بالای این رقابتها در طی سالهای اخیر گفت: از روزهای گذشته هماهنگی های لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و تست کرونا از کشتی گیران و مربیان و تماشاگران با همکاری خوب علوم پزشکی استان انجام گرفته تا شاهد برگزاری مسابقات خوبی باشیم.
خاطر نشان می شود در حاشیه این رقابت ها از خانواده شهید نوروزی ، شهید مدافع سلامت تجلیل به عمل آمد

نظر شما