شناسهٔ خبر: 46044013 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کمالوند: شاهینی‌ها دلی رضایت ندهند در این تیم می‌مانم/تا امشب صبر می‌کنم

فراز کمالوند مدعی شد اگر باشگاه شاهین بوشهر با جداییش موافقت نکنند، مشکلی برای ادامه همکاری با این تیم ندارد و در بوشهر می‌ماند. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

فراز کمالوند در گفت‌وگو با میزان، در مورد مخالفت باشگاه شاهین بوشهر با جداییش از این تیم و همکاری با تیم استقلال اظهار داشت: هنوز خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. مسئولان شاهین نگران این تیم هستند. اسم من معلم است و قرار است سر تمرین چیزی به بازیکنان یاد بدهم. نمی‌خواهم بدون رضایت باشگاه شاهین از این تیم جدا شوم و پس از آن بازیکنان بگویند این تیمش را ول کرد و به استقلال آمد.

وی ادامه داد: قبلا هم گفتم باید نظر شاهینی‌ها جلب شود اگر قلبی و دلی رضایت دادند به استقلال می‌روم در عیر این صورت در تیم شاهین می‌مانم و مشکلی ندارم.

مربی مورد نظر باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که شاهینی‌ها در ازای چه مبلغی با جداییش موافقت می‌کنند، خاطر نشان کرد: اصلا بحث ما این چیز‌ها نیست. مسائل مالی یا قراردادی مطرح نیست و وارد این مقوله نشدیم. تا امشب صبر می‌کنم و پس از آن تصمیم می‌گیرم.

 

انتهای پیام/

نظر شما