شناسهٔ خبر: 46029129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پروژه پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی مشهد توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید

رییس جمهور پروژه پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی شهر مشهد را از طریق ویدیو کنفرانش به بهره برداری رساند و با تاکید بر اینکه مساله آب اقدام راهبردی دولت است از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی از خلیج فارس به خراسان رضوی و چند استان دیگر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین رونمایی از طرح‌های ملی وزارت کشور که طی آن پروژه پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی شهر مشهد نیز به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: طرح‌های زیادی در شهر مشهد در حال تکمیل است که بسیار ارزشمند بوده و از استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و تمامی مسئولین تشکر و به مردم خوب شهر مشهد تبریک می‌گوییم.

رئیس جمهور افزود: همانطور که می‌دانید به کمک وزارت صمت کار عظیم و بزرگی در دست نهایی شدن است. پروژه آبرسانی از خلیج فارس و دریای عمان در کنار سایر استان‌های خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان به خراسان رضوی نیز انجام خواهد شد که تحول تاریخی بسیار بزرگی است، که توسط شرکت‌های معدنی کشور در حال انجام است.

وی بیان کرد: اجرایی شدن این پروژه تحول بزرگی در دولت تدبیر و امید ایجاد می‌کند زیرا مساله آب اقدام راهبردی این دولت است.

روحانی خاطرنشان کرد: تاکنون در این دولت ۵۰ سد افتتاح شده که این اقدام یک رکورد در تاریخ ایران در مساله آب است و به مردم مشهد بشارت می‌دهیم که این پروژه شامل حال آنان خواهد شد زیرا مردم خوب و عزیز مشهد در پناه امام هشتم هر چه درخواست کنند به آن می‌رسند.

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی پایانه و پارکینگ بزرگ آزادی توسط رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

خلیل الله کاظمی درحاشیه این مراسم گفت: با توجه به تقاضای شهروندان برای استفاده از بوستان ملت و کمبود پارکینگ در این محل و همچنین مشکلات پایانه اتوبوس‌رانی که در مجاورت بوستان قرار داشت، این طرح در دستور کار قرار گرفت.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در ۳ طبقه و با زیربنایی حدود ۳۳ هزار مترمربع در ۵ بلوک دارای ۳ سقف احداث شده که در پارکینگ آن برای محل پارک حدود ۵۹۰ خودرو و همچنین۱۰۰ جای پارک موتورسیکلت و دوچرخه پیش بینی شده است.

گفتنی است، پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی در سه طبقه منفی و با هزینه بیش از ٣٣٦ میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

نظر شما