شناسهٔ خبر: 46028292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون امور هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:

بیش از ۹۰ درصد واحدهای تولیدی در شهرک سرمایه گذاری خارجی فعال هستند

آیتک اسماعیل زاده

معاون امور هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت تکمیل زیرساخت های آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد واحدهای تولیدی در شهرک سرمایه گذاری خارجی فعال است.

صاحب‌خبر -

جواد رحمتی در حاشیه تور صنعتی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ صنعتی سرمایه گذاری خارجی اظهار کرد: در شهرک سرمایه گذاری خارجی سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام شده و موقعیت خوبی نیز فراهم شده است؛ به طوری‌که علی‌رغم وجود مشکلات در صنایع کشور، بیش از۹۰ درصد واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی در این شهرک صنعتی فعال بوده و اقدامات لازم در راستای فعال کردن مابقی واحدها در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل زیرساخت‌های آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی، خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسه‌ای با معاون وزیر صمت برگزار خواهد شد و در این جلسه مباحث مرتبط با مشکلات برق و آب مطرح می‌شود تا در راستای مرتفع کردن آن‌ها برنامه ریزی‌های لازم انجام گیرد. 

وی گفت: عملیات اجرایی راه‌های ارتباطی پل تقاطع غیر همسطح شهرک‌های صنعتی بعثت و سرمایه گذاری خارجی با جاده تبریز صوفیان شروع شده بود و سعی می‌کنیم هر چه زودتر اعتبارات مربوطه را تامین کرده و روند اجرای این پل نیمه تمام را تسریع دهیم.

انتهای پیام

نظر شما