شناسهٔ خبر: 46028071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد:

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیران به نیازمندان خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: سال جاری توانسته‌ایم بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از خیرین کمک برای نیازمندان جمع‌آوری کنیم که در شرایط سخت اقتصادی بسیار ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سلم‌آبادی صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کمک به محرومان و نیازمندان از گفتمان‌های اصلی انقلاب اسلامی، امام (ره) و مقام و معظم رهبر است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه تأسیس نهادی برای حمایتی از محرومان نشان از درایت و تیزهوشی امام (ره) دارد، بیان کرد: هر جا نیاز به حمایت از انقلاب و کشور بوده، نیازمندان و محرومان همواره پیشتاز شده‌اند.

سلم‌آبادی با تأکید بر اینکه طبق بررسی‌ها قشر محروم و نیازمند در هیچکدام از فتنه‌های ۴۰ سال گذشته دخالت و حضور نداشته‌اند، گفت: ما در بازدیدهایی که از محرومان و نیازمندان داشته‌ایم جلوه‌هایی از دلدادگی آنان به انقلاب، امام و شهدا دیده‌ایم و تصاویر امام (ره) و شهدا به ویژه سردار سلیمانی را در منازل آنان مشاهده می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد امام (ره) کمک به زندگی شرافتمندانه محرومان و نیازمندان و گسترش فرهنگ مهرورزی را رسالت اصلی خود می‌داند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل مردم را تعطیل و یا به حدأقل درآمد رساند و سال سختی برای مردم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) بیان‌کرد: ما برای جوانان خانواده‌های محروم در قالب اشتغال‌زایی و عزت‌آفرینی برای آنان با کسب درآمد انجام وظیفه می‌کنیم، بیان‌کرد: هرچند کاهش فاصله طبقاتی وظیفه و رسالت حاکمیت است ولی حضور مردم و خیرین در کمک به نیازمندان موجب گسترش فرهنگ انفاق می‌شود.

سلم‌آبادی یادآور شد: در سال جاری توانسته‌ایم بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از خیرین کمک به نیازمندان جمع‌آوری کنیم که در شرایط سخت اقتصادی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در سال جاری از نظر منابع مشکلاتی داشتیم، گفت: البته تلاش‌هایی برای تأمین این منابع انجام دادیم تا در انجام وظیفه کاستی‌ها به حدأقل برسد.

نظر شما