شناسهٔ خبر: 46013662 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر: «محمد بنا» الگوی خوبی در نظم است

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون کشتی گفت: «محمد بنا» الگوی خوبی در نظم و موفقیت است و بدون نظم نمی‌توان قهرمان شد. کسی که عضو تیم ملی می‌شود مسئول است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون کشتی که از ناحیه آشیل پای چپ در تمرینات تیم ملی دچار پارگی کامل شده بود و پای وی بیش از ۴۵ روز باید باید درون گچ قرار داشته باشد، با رضایت خود از بیمارستان ترخیص و امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون کشتی و سپس در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» حضور یافت.

دبیر در جمع نفرات حاضر گفت: ۲ ماه پیش به شما گفتم که ۷ ماه کار سنگین داریم و باید سخت کار کنیم و از شما نیز می‌خواهم که در این ۵ ماه باقی مانده سخت کار کنید و نهایت تلاش خود را برای موفقیت در المپیک انجام دهید.  

وی با اشاره به شأن و جایگاه بالای کشتی تصریح کرد: کشتی ورزش ملی، مذهبی، سنتی ماست که ریشه در پهلوانی، جوانمردی و اخلاق‌مداری دارد و باید شأن آن در همه جا حفظ شود و شما بعنوان نمایندگان جامعه کشتی در ابتدای این راه قرار دارید.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد: وظیفه داشتم که در فدراسیون حضور داشته باشم تا در کار کشتی و اردوها خللی ایجاد نشود. من باید پاسخگوی عملکرد خود باشم.

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی خطاب به ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی تصریح کرد: روبروی مربیان خود نایستید و به حاشیه نروید، چراکه خودتان ضرر خواهید کرد. چه در داخل اردو و چه در خارج از اردو به حاشیه‌ها توجه نکنید و به این کاری نداشته باشید که رئیس هیأت چه می‌کند و داخل این حواشی نشوید.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: به کسب مدال نقره و برنز در المپیک فکر نکنید چرا که صاحب هیچ مدالی نخواهید شد، فقط به مدال طلا فکر و روز و شب با این هدف کار کنید. با هدف کسب مدال طلای المپیک تمرین کنید، بخوابید، زندگی کنید و مربیان نیز تمام هدفشان این باشد، من هم تمام هدفم این است و باید وقت بگذارم تا کسب طلای المپیک برای کشور عزیزمان محقق شود.

وی با اشاره به بیشتر شدن شیوع ویروس کرونا گفت: خیلی مراقب خود باشید، چه آن‌هایی که به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند و چه آن‌هایی که پس از اتمام اردو به شهرهای خود می‌روند، شیوع کرونا مضاعف شده و شما باید خیلی از خود مراقبت کنید که خدای نکرده گرفتار این ویروس نشوید.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی‌گیر باید روی تشک حق خود را بگیرد و همه باید در رقابت انتخابی حضور داشته باشند.

نظر شما