شناسهٔ خبر: 45996522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شوستر: رئال کار دشواری برای رقابت با تیم‌های قدرتمند دارد

سرمربی پیشین رئال مادرید معتقد است تیم تحت‌هدایت زیدان در حال حاضر توانایی رقابت با تیم‌های سطح بالا را ندارد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - برند شوستر که خود بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، با اشاره به شمار مصدومان زیاد در تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان، می‌گوید کهکشانی‌ها با این شرایط نمی‌توانند با تیم‌های سطح بالا رقابت کنند.

این سرمربی آلمانی و ۶۱ ساله در خصوص وضعیت قهرمان اسپانیا گفت: رئال مادرید در حال حاضر ترکیب خیلی محدودی دارد و با این شرایط کار آن‌ها برای رقابت با تیم‌های قدرتمند که ترکیب و ساختار بهتری دارند، دشوار است. رئال در حال حاضر با ۵۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد و با اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده، پنج امتیاز اختلاف دارد.

شوستر افزود: حتی اگر کریم بنزما و سرخیو راموس هم از مصدومیت بازگردند، باز رئال مادرید فاصله زیادی با روز‌های اوجش خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما