شناسهٔ خبر: 45989862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انهدام یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان سیستان و بلوچستان با انهدام یک باند مسلح قاچاق،7 سوداگر مرگ را دستگیر و یک تن و 27 کیلو مواد مخدر را کشف کردند.

صاحب‌خبر -

احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "ایرانشهر " و "دلگان" با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان ایرانشهر به مناطق مرکزی کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با 5 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور فرعی "ایرانشهر" به "دلگان" بودند شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی اعضای این باند در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

طاهری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، 7 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان یک تن و 27 کیلو و 645گرم مواد افیونی را شامل 991 کیلو و 645گرم تریاک و 36کیلوگرم هروئین به همراه 2 قبضه سلاح کلاش با 96فشنگ و یک قبضه کلت کمری با 7 فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام//خ

نظر شما