شناسهٔ خبر: 45977809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در البرز آغاز شد

مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور بصورت غیرحضوری و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بستر شبکه شاد در البرز کلید خورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات که در باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و در بستر شبکه شاد برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان پسر در دوره های تحصیلی اول و دوم متوسطه شرکت می کنند.

حسین بابویی اظهارداشت: این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری از یازدهم تا شانزدهم اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با هماهنگی فدراسیون ورزش دانش آموزی و مسوولان انجمن های ورزشی فوتسال و طناب زنی برنامه ریزی شده تا نفرات برتر استان ها در رشته های فوتسال و طناب زنی، استعدادیابی و انتخاب شوند.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۴۸۶ نفر دانش آموز پسر دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود.

بابویی تصریح کرد: دراین دوره از مسابقات ۲۰۴ تیم در ۲ رشته فوتسال و طناب زنی شرکت کرده اند.

وی یادآورشد: از یازدهم تا سیزدهم رقابت دانش آموزان در رشته طناب زنی شروع شده و مسابقات رشته فوتسال نیز از سیزدهم تا شانزدهم اسفندماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: نفرات اول تا سوم رشته های طناب زنی و فوتسال منتخب این دوره از مسابقات معرفی خواهند شد.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ادامه داد: شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات را بسیار سخت کرد اما فدراسیون ورزش دانش آموزی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شناسایی استعدادهای ورزشی با همراهی مربیان و داوران ورزشی دراستان های مختلف، برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی را در ۱۰ رشته ورزشی در دستور کارخود قرار داد.

بابویی تاکید کرد: داوری این دوره از مسابقات را ۲۰ نفر از داوران مجرب کشوری در رشته طناب زنی و فوتسال عهده دارند.

نظر شما