شناسهٔ خبر: 45975968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

برگزاری جشن نیکوکاری در فضای مجازی/ کمک‌های مردمی به نیازمندان ۸۴ درصد رشد دارد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال جاری مجموع کمک‌های مردمی خراسان شمالی به نیازمندان به ۱۰۸ میلیارد تومان رسید در حالی‌که این رقم سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از ۶۱ هزار خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی هستند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۹۶۶ خانوار جزو مستمری بگیران، ۱۷ هزار و ۳۲۲ خانوار با تبصره ۱۴ قانون بودجه و افزایش دو برابری یارانه‌ها، سه هزارو ۵۰۹ مادر باردار و شیرده از مددجویان این نهاد را تشکیل می‌دهند.

 

 

"مجید الهی راد" با تأکید بر اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود، عنوان کرد: این سنت امسال با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های زیر حمایت در آستانه سال نو، از ۱۴ اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری آغاز می‌شود و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

 

 

وی با تأکید‌ بر اینکه کد دستوری ۵۸#*۸۸۷۷* نیز برای جذب کمک‌های مردم و خیران در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: شهروندان همچنین می‌توانند با حضور در سامانه و همچنین تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ نسبت به شرکت در این اقدام خداپسندانه گام بردارند.

 

 

 

به گفته وی تمام مراکز کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم استان می‌باشد ولی از مردم درخواست می‌شود اجناس استفاده شده را ترجیحأ برای کمک و ارسال در نظر نگیرند.

 

 

الهی راد اضافه کرد: ۱۴ هزار بسته غذای گرم روز چهارشنبه ۱۳ اسفند در بین مناطق محروم توزیع می‌شود و علاوه بر این و پنج‌شنبه ۱۴ اسفند هم هفت هزار بسته کمک معیشتی به همت ائمه جماعت مساجد میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

 

در عین حال وی به این نکته هم اشاره کرد که براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش جشن نیکوکاری در بستر فضای مجازی و از طریق سامانه شاد دانش آموزان هم برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

پایان پیام/569

نظر شما