شناسهٔ خبر: 45974269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بسکتبال گیلان یک گام به سوپرلیگ نزدیک‌تر شد

دبیر هیات بسکتبال استان گیلان گفت : تیم «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» نماینده شایسته استان گیلان در جمع ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی گروه شمال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ «امین یزدانی» با اشاره به برگزاری مرحله اول پلی‌آف لیگ یک در اراک اظهار داشت: «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» در آخرین دیدار خود توانست برابر «آویژه صنعت پارسا» در دو دیدار رفت و برگشت با نتایج 57-59 و 76-85 حریف مشهدی را از پیشِرو بردارد.

وی افزود: ملوان بندر انزلی دیگر نماینده استان گیلان در مرحله پلی‌آف بود که برابر میزبان و حریف قدر این سری از مسابقات قرار گرفت و با شکست در دو دیدار رفت و برگشت از راهیابی به مرحله بعد بازماند تا شاگردان «محمدرضا آقاکوچکی» در «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» تنها تیمِ گیلانی در مسیر صعود به لیگ برتر بسکتبال باقی بمانند.

یزدانی ادامه داد: تیم‌های مهرام تهران، مدرسه بسکتبال آتشی، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال کردستان، دانش‌فراز البرز، شهرداری نوین گرگان و نبوغ اراک دیگر تیم‌های صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک هستند و «صومعه‌سرا» بزودی مقابل تیم مدرسه بسکتبال آتشی صف‌آرایی خواهد کرد.

 

index

78888

9999

7888

000

88

بیشتر بخوانید:

نظر شما