شناسهٔ خبر: 45973844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

کاهش مأموریت‌های اورژانس جاده‌ای با شیوع کرونا در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کاهش مأموریت‌های اورژانس جاده‌ای با شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

هومن رفیعی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد مأموریت‌های انجام شده توسط اورژانس استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۵۳ هزار و ۸۰۸ مأموریت بوده که نسبت به آمار سال گذشته که ۵۵ هزار و ۵۰۹ مأموریت بوده به دلیل شیوع کرونا و کاهش تردد درون شهری و به ویژه جاده‌ای کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های سال گذشته شامل ۴۳ هزار و ۸۰۳ مأموریت شهری و یازده هزار و ۷۰۶ مأموریت جاده‌ای بوده است، افزود: مأموریت‌های اورژانسی یازده ماه ابتدایی سال جاری شامل ۴۴ هزار و ۶۰ مورد مربوط به مأموریت‌های شهری و ۹ هزار و ۷۴۸ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تعداد مأموریت‌های ترافیکی و غیر ترافیکی شهری از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در استان کرمانشاه گفت: هفت هزار و ۱۳۴ مأموریت حوادث ترافیکی شهری و ۳۶ هزار و ۹۲۶ مأموریت حوادث غیر ترافیکی شهری طی مدت مذکور در این استان انجام شده است.

رفیعی افزود: مأموریت‌های حوادث ترافیکی جاده‌ای در سال جاری سه هزار و ۶۹۷ مورد و مأموریت‌های حوادث غیر ترافیکی جاده‌ای ۶ هزار و ۵۱ مورد بوده است.

نظر شما