شناسهٔ خبر: 45971453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استاندار البرز مطرح کرد؛

اعلام آمادگی سپاه برای راه‌اندازی اردوگاه معتادان متجاهر در البرز/ آموزش و اشتغال بهبودیافتگان اجرایی می‌شود

عزیزاله شهبازی گفت: اردوگاه بازپروری معتادان البرز در مرحله تکمیل قرار دارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آماده‌سازی این مکان اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز به هماهنگی و انسجام بین دستگاه های استان در راستای ساماندهی معتادان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات هفته های اخیر، ۷۲۱ معتاد متجاهر در سطح البرز جمع آوری شدند.

عزیزاله شهبازی با اشاره به اینکه معتادان جمع آوری شده در کمپ های ماده ۱۵ برای ترک اعتیاد و درمان بستری شده اند، افزود: اردوگاه بازپروری معتادان البرز در مراحل پایانی قرار دارد و برای آماده سازی آن  ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
 
وی جمع آوری و ساماندهی معتادان را عامل موثری برای کاهش جرائمی چون سرقت در البرز دانست و اظهار داشت: اجرای ۸۰ درصدی مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گام مهمی برای مقابله با آسیب ها است، همچنین سازمان صمت و دیگر نهادهای خصوصی  آموزش و اشتغال بهبودیافتگان را انجام می دهند.
 
استاندار البرز با اشاره به اعلام آمادگی سپاه البرز بری راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر البرز، تصریح کرد: باید تمامی ظرفیت ها برای این موضوع به کار گرفته شود، البته باید در قالب کارگروهی با مسئولیت معاونت سیاسی استانداری، برای راه اندازی اردوگاه بازپروری برنامه ریزی صورت گیرد.
 
شهبازی در خاتمه به لزوم همراهی دستگاه قضا برای ساماندهی متعادان متجاهر در البرز اشاره کرد و خاطر نشان داشت: باید فوری نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام  و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود، همچنین شهرداری و شورا بودجه ای را به صورت ماهیانه به این مجموعه اختصاص دهند.
 
 
 
انتهای پیام/

نظر شما