شناسهٔ خبر: 45966607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار البرز:

اردوگاه ماده ۱۶ در البرز راه اندازی می شود/ تخصیص ۳۰۰ میلیون اعتبار برای جمع آوری معتادان متجاهر

شهبازی با اعلام خبر جمع آوری ۷۲۱ معتاد متجاهر گفت: اردوگاه ماده ۱۶ به منظور جمع آوری معتادان متجاهر با هدف تسریع در هدف پاکسازی میادین و محلات شهری از معتادان راه اندازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست شورای هماهنگی مقابله با موادمخدر که دوشنبه 11 اسفند در سالن شهدا دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: جمع آوری 721 معتاد متجاهر از سطح استان البرز بنابر مصوبه نشست گذشته شورای هماهنگی مقابله با موادمخدر انجام شد.

 

استاندار البرز افزود: جمع آوری معتادان متجاهر و بستری آنان با هدف درمان و ترک اعتیاد در مراکز کمپ ماده 15 زمینه کاهش جرائم متعدد از جمله سرقت در استان البرز را کاهش می دهد.

 

وی با اشاره به اجرای مصوبات شورای هماهنگی مقابله با موادمخدر بیان کرد: بخش خصوصی همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در جریان اجرایی شدن مصوبات این شورای نقش ویژه ای داشته اند آنچنان که اجرایی شدن 80 درصد از مصوبات بخشی از آن است.

 

به گفته شهبازی، موانعی از قبیل کم بودن اعتبارات لازم، امکاناتی مانند تعداد کمپ های ترک اعتیاد، مانعی برای کاهش مأموریت ها نیست و مسئولان امر با هدف کسب رضایت مردم همچنان در این زمینه فعالیت دارند.

 

شکل گیری کارگروهی برای راه اندازی اردوگاه ماده 16

 

وی عنوان کرد: مشارکت سپاه امام حسن مجتبی(ع) به منظور راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر با هدف بهره مندی از ظرفیت های موجود در استان در جهت استفاده از امکانات از جمله اقدامات انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: کارگروهی با هدف راه اندازی اردوگاه ماده 16 با مسئولیت معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز با عقد قرارداری برای مشخص شدن مسئولیت اعضاء برپا شود که طی آن مشارکت بیشتری از متولیان امر را شاهد باشیم.

 

استانداری البرز خاطرنشان کرد: با هدف جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر مبلغ 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است همچنین بودجه ای نیز برای اردوگاه ماده 16 نیز مقرر می شود؛ ضروری است شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر نیز در سطح استان نسبت به این طرح مشارکت لازم را داشته باشند.

 

 

پایان پیام/564

نظر شما