شناسهٔ خبر: 45964183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تیم تیراندازی کارگری ایران به یونان می‌رود

رییس انجمن تیراندازی فدراسیون کارگری گفت: برای نخستین مرتبه قرار است تیم تیراندازی کارگران در سومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها در یونان حضور یابد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها (۲۶ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) در آتن پایتخت کشور یونان برگزار می‌شود.

ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی مختص المپیک، مرکز ورزشی المپیک آتن (محل برگزاری بازی‌های المپیک سال ۲۰۰۴) میزبانی بازی‌های جهانی کمپانی‌ها در سال ۲۰۲۱ را برعهده خواهد داشت.

این رقابت‌ها در ۲۸ رشته ورزشی تیراندازی، مچ اندازی، بدمینتون، بسکتبال، والیبال ساحلی، بولینگ، شطرنج، دارت، فوتبال (۵ نفره ۷ نفره و ۱۱ نفره)، گلف، هندبال، پتانک، راگبی، تیراندازی، بریج، اسکواش، شنا، تنیس روی‌میز، تنیس خاکی، دو و میدانی، والیبال، کِتل بِل (Kettlebell) و ورزش‌های پارالمپیک برگزار خواهد شد.

«ابراهیم حاتمیان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: نفرات برتر اول تا سوم مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران کشور در بخش مردان و زنان به اردوی تیم کارگری دعوت خواهند شد. پیکارهای تیراندازی کارگران در بخش زنان اواخر بهمن و بخش مردان نیز ششم اسفند برگزار شود.

وی اظهار داشت: این تیراندازان در بخش تفنگ بادی و تپانچه در مسابقات بین‌المللی یونان حضور خواهند داشت و اکنون توسط فدراسیون و انجمن تیراندازی شرایط لازم از جمله مکان، تجهزات و سایر وسایل برای ورزشکاران فراهم کرده که امیدواریم با توجه به شرایط کرونایی کشور و اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی، آنان بتوانند با تمرین در یونان عناوین خوبی به دست آورند. با رکوردهای خوبی که در فینال مسابقات تیراندازی کشوری ثبت شد به موفقیت ورزشکاران بویژه زنان و قرار گرفتن آنها بر روی سکوی جهانی امیدوار هستیم.

حاتمیان یادآور شد: اکنون دغدغه اصلی ما نبود سلاح و سالن تخصصی برای برپایی اردوها و پیگیری تمرینات است که امیدوارم با حمایت فدراسیون این مشکل نیز مرتفع شود و با توجه به اینکه قشر کارگری جامعه هدف ما هستند، تلاش می‌کنیم هزینه‌های پرداختی از سوی آنها کمتر باشد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگری کشور در بخش تفنگ بادی و تپانچه زنان ۳۰ بهمن و بخش مردان ۶ اسفند برگزار شد که بلافاصله اردوی تیم ملی با حضور تیراندازان منتخب در هر بخش تشکیل و پس از ارزیایی ورزشکاران در چند مرحله اردوی آمادگی را برگزار خواهند کرد. در مجموع ۱۲ تیرانداز (۶ تیرانداز زن و ۶ تیرانداز مرد) عازم مسابقات جهانی شرکت‌ها خواهند شد.

نظر شما