شناسهٔ خبر: 45947127 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم نظارت بر اجرای تعطیلی بازار و اصناف شهرستان شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بازرسی از تعطیلی بازار و اصناف در شادگان به صورت مداوم، مستمر و روزانه در دستور کار بازرسین ستاد مقابله با کرونای شهرستان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور ظهر امروز یکشنبه دهم اسفند ماه جاری در حاشیه بازید از اجرای تعطیلی بازار شادگان اظهار کرد: تیم بازرسی مقابله با کرونای شهرستان متشکل از بازرسی فرمانداری، بهداشت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف با حضور در سطح بازار از روند اجرای تعطیلی صنوف بازدید و بر رعایت بهداشت و سلامت واحدهای صنفی فعال به صورت مستمر و روزانه نظارت می کنند.

او بر لزوم تعطیلی بازار و رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا توسط اصناف و بازاریان تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اقدام های پیشگیرانه در مقابل شیوع بیماری کرونا، از تعطیلی روز‌ بازارهای فعال در شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: بازرسی از تعطیلی بازار و اصناف در شهرستان به صورت مداوم، مستمر و روزانه در دستور کار بازرسین ستاد مقابله با کرونای شهرستان قرار گیرد.

صبری پور در پایان بیان کرد: تمام مسوولان اداره ها و سازمان های شادگان باید مصوبه ها و تصمیم های ستاد کرونا را به دلیل حفظ سلامت مردم در دستور کار خود قرار دهند و هیچ گونه کم کاری از هیچ مسوولی پذیرفته نیست.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما