شناسهٔ خبر: 45907915 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

افتتاح پروژه‌های مخابراتی استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال

پل آفتاب و خیابان‌های تابان و آسمان در منطقه شمال شرقی شهر اصفهان، پروژه‌های مخابراتی استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در سفر محمود واعظی رئیس دفار رئیس جمهور به اصفهان افتتاح شد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام  پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی صبح جمعه در دومین روز از سفر خود به اصفهان با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای والامقام استان ادای احترام کرد.
 
پل آفتاب و خیابان‌های تابان و آسمان در منطقه شمال شرقی شهر اصفهان با هزینه ۲هزار میلیارد ریال روز جمعه با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور افتتاح شد.

کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و همچنین افزایش ایمنی تردد در کلانشهر اصفهان از اهداف ساخت این پل و خیابان‌های اطراف آن می‌باشد.
 
در بخش دیگری از این سفر توسعه شبکه همراه اول در سطح استان، توسعه پورت‌های پرسرعت، توسعه زیرساخت شبکه‌های انتقال دیتا، توسعه ارتباطات روستایی و توسعه تلفن ثابت استان، طرح‌های مخابراتی استان اصفهان بود که امروز با حضور دکتر محمود واعظی بهره‌برداری از آن آغاز شد.

وسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی از افتخارات دولت تدبیر و امید
رئیس دفتر رئیس جمهور در سخنان کوتاهی در آیین افتتاح طرح‌های مخابراتی، خدمات روستایی و خدمت به مناطق محروم کشور را از اولویت‌های دولت دوازدهم دانست و گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

 واعظی افزود: در دوره شیوع ویروس کرونا به وضوح مشخص شد که توسعه ارتباطات و زیرساخت‌های مخابراتی چه کار مهم و ارزشمندی بوده است. فراهم شدن بستر دیجیتال برای مشاغل و کسب و کار‌ها اقدام مهمی بود که در این دولت انجام شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: وقتی امروز یک روستایی صنایع دستی و محصولات و تولیدات خود را با استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی و فضای مجازی به مشتریان خود عرضه می‌کند، نشان دهنده اهمیت و ارزش این اقدام است.

دکتر واعظی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم که آسیب در فضای مجازی به حداقل برسد، افزود: نمی‌توانیم از ظرفیت‌های بالای فضای مجازی در توسعه کسب و کار‌ها و مشاغل دیجیتال غافل شویم.
 
رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: خدمتگزاری به مردم به ویژه روستا‌ها و مناطق محروم افتخار ماست.

رئیس دفتر رئیس جمهور پس از پرده‌برداری از لوح یادبود این پل در سخنان کوتاهی  ادامه داد: دولت همواره برای سلامت و وقت مردم ارزش قائل بوده است.

واعظی باز کردن گره‌های ترافیکی را اقدام مهمی در راستای اهمیت دادن به محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و سلامت مردم دانست و گفت: در کلان‌شهر‌هایی همچون اصفهان با توجه به جمعیت بالا و تردد زیاد در سطح شهر باید همه تلاش کنیم با توسعه زیرساخت‌های شهری و همچنین گسترش راه‌های ارتباطی، وقت و سلامت مردم را حفظ کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه پیشرفت شهر‌ها و استان‌ها با توسعه راه‌های ارتباطی فراهم می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه با وجود همدلی و وفاق در بین مدیران استان، روند رشد و توسعه اصفهان به خوبی پیش می‌رود و این استان در زمینه تولید، اقتصاد و فرهنگ پیشرو است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما