شناسهٔ خبر: 45901238 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مجری برنامه «شب‌های هنر» دفاع کرد؛

ایوب آقاخانی از واکسیناسیون زودهنگام هنرمندان دفاع کرد/

مجری کارشناس برنامه «شب‌های هنر» از اولویت یافتن هنرمندان برای دریافت واکسن کرونا به دلیل شرایط سخت کاری آن‌ها دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، ایوب آقاخانی مجری برنامه «شب‌های هنر» شبکه چهار سیما، سه‌شنبه ۵ اسفند ماه در بخشی از این برنامه درباره حواشی اخیر بحث واکسیناسیون هنرمندان گفت: من در این ایام در پروژه‌های فیلمبرداری هم بوده‌ام. در تمرین‌ها تا آخرین تمرین و تا آخرین ثانیه ماسک‌ها به صورت است و الکل به همه‌جا مالیده شده است، اما در لحظه تحقق اجرا، من از همه این‌ها خلع سلاح می‌شوم. این یک واقعیت است و شوخی نیست.

وی در این قسمت از «شب‌های هنر» که به موضوع تئاتر در شرایط کرونایی می‌پرداخت، افزود: الان ناگهان با دو موج مواجه شده‌ایم. طفلکی در وزارت بهداشت، یک بار منطقی، درست و خیلی پیشرفته تصور کرد که کسانی که در سلامت‌بخشی روانی به جامعه موثرند و نگه داشتن مردم در خانه بخشی از رسالت آن‌هاست، شکننده هستند و باید مثلا در واکسیناسیون کرونا به آن‌ها اولویت بدهیم.

آقاخانی در پایان گفت: اما خود این جریان می‌گوید من به ته صف می‌روم، این تعارفات یعنی چی؟ بیشتر از این که صحت و سقم نظریه‌ها را با هم بسنجم، به این فکر می‌کنم که چقدر مختلف به مقوله فکر می‌کنیم. وقتی این‌طوری است، مطالبه واحدی نمی‌شود کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما