شناسهٔ خبر: 45895873 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بررسی مجدد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی مجددا در این کمیسیون بررسی و سپس برای رای گیری به صحن مجلس فرستاده می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
رحیم زارع با اشاره به اینکه موضوع افزایش حقوق کارکنان دولت در بخش هزینه‌ای بودجه بررسی می‌شود، افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق کارکنان لشکری و کشوری ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

وی گفت: سقف معافیت مالیاتی ۴ میلیون تومان است و مازاد بر آن به شکل پلکانی نسبت به تناسب حقوق بالایی که افراد دریافت می‌کنند نرخ مالیات بیشتر خواهد بود.

زارع با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان افزود: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی، اعضای هیئت علمی، قانون حمایت از معلولان و رتبه بندی معلمان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده و این مبلغ از طریق فروش سهام شرکت‌های دولتی و پروژه‌های عمرانی تامین خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: این موضوع در صحن علنی در بخش درآمدی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد در این کمیسیون ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد و مجدداً برای رای گیری به صحن بازگردانده می‌شود.

نظر شما