شناسهٔ خبر: 45895606 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدرسه زمستانه شبهه پژوهی مهدویت برگزار می‌شود

مدرسه زمستانه شبهه پژوهی مهدویت: نقد جریان مدعی یمانی (احمد بصری) با موضوعاتی همچون بررسی روایات یمانی و ادعاهای احمد بصری در خصوص رجعت و تأویلات برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان ، گروه غدیر و مهدویت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) با همکاری مرکز تخصصی مهدویت، مسجد مقدس جمکران و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه # مدرسه _ زمستانه شبهه پژوه ی مهدویت: نقد جریان مدعی یمانی (احمد بصری) را برگزار می‌کند.

 

این مدرسه زمستانه به صورت مجازی روزهای 13 و 14 اسفند ماه برگزار و به شرکت کنندگان در آن  گواهی پایان دوره اعطاء می شود.

 

محورها و استادان این دوره عبارتند از:

بررس ی روایات یمانی با تدریس آیت الله نجم الدین طبسی، مهدو یت، قائمیت و نیابت با تدریس حجت الاسلام و المسلمین کلباسی، ادعاها ی احمد بصری در خصوص رجعت و تأویلات با تدریس حجت الاسلام محمدی هوشیار، جر یان شناسی احمد بصری با تدریس حجت الاسلام شهبازیان، ادعاها، روش شناس ی و علل گرایش به جریان مدعی یمانی، با تدریس حجت الاسلام نصوری، بررسی حدیث موسوم به وصیت، با تدریس حجت الاسلام حجازی، بررسی انحصار تعداد ائمه و روایات مهدیین با تدریس حجت الاسلام مجتهد سیستانی.

 

دبیر علمی این مدرسه مجازی نیز با حجت الاسلام علیزاده موسوی است.

 

علاقمندان به شرکت می توانند از 7 تا 11 اسفندماه با ثبت نام از طریق کانال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه در ایتا به آدرس: Join @spasokh یا پیام رسان ایتا به نشانی @Admin_spasokh اقدام کنند.

 

 

 

پایان پیام/9

نظر شما