شناسهٔ خبر: 45890512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:

تفت باید در عرصه گردشگری، اثرگذاری فرهنگی داشته باشد

یزد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: مناطق ییلاقی و گردشگرپذیر بودن تفت می‌تواند فرصت یا تهدید باشد، از این رو نیاز است اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت اثرگذاری فرهنگی در عرصه گردشگری، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از گروه تواشیح کوثر تفت و افتتاح چند مرکز در تبلیغات اسلامی شهرستان افزود:  استعدادهایی که در تفت وجود دارند باید بیشتر شکوفا شوند و مسئولان شهرستان باید با همدلی تفت را بیشتر در سطح کشور مطرح کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با همدلی، هم افزایی و به دور از تعصب های حزبی میراث فرهنگی و قرآنی که از گذشتگان به ما رسیده را به نسل های آینده منتقل کنند ادامه داد: نیمی از جمعیت کشور بانوان هستند و با توجه به اینکه دشمن بنیان خانواده ها را هدف گرفته است، باید تلاش شود تا فعالیت در زمینه بانوان افزایش یابد.

فرماندار تفت هم گفت: لازم است با همگرایی و انسجام بخش های مختلف فرهنگی نسبت به ترویج مسائل فرهنگی و قرآنی در تمام مناطق شهرستان اقدام شود.

علیرضا نوکار افزود: وظیفه یکایک ما ترویج مسائل فرهنگی است و فرمانداری شهرستان از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وی کسب رتبه اول کشوری توسط گروه تواشیح کوثر تفت را تبریک گفت و از مربیان، مدیران و دانش آموزان عضو این گروه تشکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تفت هم گفت: با توجه به وجود ظرفیت ساختمان تبلیغات اسلامی شهرستان به سمت ایجاد موارد مرتبط با این اداره که در تفت وجود ندارد رفتیم.

حجت الاسلام محسن پاک طینت اضافه کرد: هشت مرکز تدارک دیده شد که سه مورد از آنها امروز افتتاح می شود و پنج مرکز هم در عید مبعث افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: کتابخانه تخصصی تبلیغ که کتاب های مختلف فرهنگی را شامل می شود، مرکز تخصصی مشاوره و مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی همزمان با ولادت حضرت علی (ع) افتتاح می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی تفت افزود: مرکز دیجیتال، نمایشگاه محصولات فرهنگی، نمایشگاه البسه روحانیت، صندوق قرض الحسنه طلاب و روحانیون و مرکز پژوهش های فرهنگی در عید مبعث افتتاح می شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

نظر شما