شناسهٔ خبر: 45833610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش استان:

۶ هزار دانش آموز قزوینی از تبلت محروم هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر ۶ هزار نفر از دانش آموزان استان قزوین از داشتن تبلت دانش آموزی محروم هستند که به زودی این امر محقق خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسنعلی اصغری در مراسم اهدای ۳۵۰ تبلت به دانش آموزان نیازمندان استان قزوین اظهار کرد: در اسفند ماه سال گذشته ۲۳ هزار دانش آموز در زمینه تامین تبلت مشکل داشتند که این آمار امروز به کمتر از ۶ هزار نفر رسیده که مطلوب ارزیابی می شود و سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن تبلت این تعداد را هم فراهم کنیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: امیدواریم با تلاش دست اندرکاران تامین تبلت و حضور ویژه خیران، استان قزوین برای باقی مانده دانش آموزان نیازمند هم در آینده ای نزدیک این نیاز آموزشی را با کمترین مشکل فراهم کنیم.

اصغری ادامه داد: خیران کسانی هستند که بزرگ می اندیشند و با اقدامات ارزشمند خود صحنه‌های بزرگی را خلق می کنند و باید قدردان زحمات آنها بود.

وی افزود: این صحنه های زیبا با مدیریتی هوشمند خلق شده است که خوشبختانه این مهم با توجه به هم افزایی ایجاد شده در استان قزوین به دست آمده و هر روز هم در حال افزایش است.

این مسئول در پایان یادآور شد: تهدیدهای کرونایی تبدیل به فرصت شده است که نمونه بارز آن را می توان از استفاده و بهره مندی از آموزش برابر که ناشی از عدالت آموزشی است، نام برد.

نظر شما