شناسهٔ خبر: 45823588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

گفتگو با قدرت جمشیدیان رییس هیأت اسکیت استان ایلام

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، جمشیدیان کارشناس ارشد مهندسی معماری که سابقه ۲۰ سال فعالیت در بخش خصوصی را در رزومه خود دارد و از سال ۱۳۸۴ هم به عنوان رییس هیأت اسکیت استان ایلام فعالیت دارد.

قدرت جمشیدیان در خصوص وضعیت اسکیت در استان گفت:
قبل از سال ۸۴ ، اسکیت در استان کمتر شناخته شده بود و تنها شهرستان ایلام دارای هیات بود که خوشبختانه در حال حاضر اسکیت جای خود را در فضاهای عمومی و ورزشی باز کرده است و در دور اول حضور بنده ، ۵ شهرستان استان دارای هیات فعال شدند و در نظر داریم با برنامه ریزی هایی که انجام شده تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ این عدد را به ۱۰ شهرستان برسانیم.
وی درخصوص شرایط مربیان و داوران از ابتدا تا کنون اظهار کرد:
در ابتدای حضور بنده تعداد مربیان و داوران اسکیت در استان بسیار محدود بودند که با برگزاری ۲ دوره کلاس مربیگری درجه ۳ و یک دوره کلاس داوری، تعداد مربیان استان به بیش از ۵۰ مربی و تعداد داوران به بیش از ۳۰ داور رسیده است.
رییس هیات اسکیت استان ایلام ادامه داد:
در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت های استان محدود شده که هر چند با این شرایط هم فعالیت های خود را در فضای مجازی ادامه دادیم و تمرینات، مسابقات و آموزش های خود را تعطیل نکردیم و به صورت مجازی انجام دادیم.
وی ادامه داد: نهایتاً در سال ۹۹ آنطور که برنامه ریزی نمودیم نتوانستیم به خاطر این شرایط به اهداف خود برسیم. انشاالله بعد از ریشه کن شدن کرونا برنامه های مفصلی خواهیم داشت تا اسکیت استان ایلام جزو استان های شناخته شده باشد.
رییس هیات اسکیت استان ایلام در خصوص اسکیت کشور گفت:
اسکیت ورزش نوپایی بود و کمتر در ایران شناخته شده بود که با تلاش جناب محمدرضایی، سیر صعودی خود را طی میکند و این نشان از روزهای خوش اسکیت است و ما هم همراه و همیار فدراسیون خواهیم بود و انشاالله بتوانیم در توسعه رشته اسکیت فعال باشیم.

در پایان قدرت جمشیدیان رییس هیأت اسکیت استان ایلام گفت: من به سهم خود که عضو کوچکی از این مجموعه هستم از همه همکارانم در فدراسیون و روسای محترم هیات های اسکیت استانی به جهت توسعه این ورزش تقدیر و تشکر می نمایم. و همچنین از مدیر کل و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و همه همکاران در این اداره که نهایت همکاری را با هیات اسکیت استان دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

نظر شما