شناسهٔ خبر: 45820424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌جنوبی تمدید شد

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ساعت ۲۴ دهم اسفند ماه جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، سجاد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال و درخواست خبرنگاران استان تمدید شد و علاقه‌مندان شرکت در جشنواره تا ساعت 24 دهم اسفند ماه جاری می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: جشنواره امسال در هشت محور چهل سالگی انقلاب اسلامی، کرونا و کمک مؤمنانه، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، مکتب حاج‌قاسم و جبهه مقاومت بخش ویژه «جهش تولید» برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با اشاره به جزئیات بخش ویژه «جهش تولید» عنوان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان، موانع و مسائل واحدهای تولیدی و ظرفیت‌های مغفول اقتصادی در خراسان‌جنوبی از جمله جزئیات این بخش در حوزه ارسال آثار است.

رضایی بیان کرد: تیتر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، مصاحبه، عکس خبری و گزارش تصویری، پوستر و کاریکاتور و آثار چندرسانه‌ای شامل اینفوگرافی، موشن‌گرافی، گزارش رادیویی و تلویزیونی از قالب‌های مورد قبول آثار ارسالی است.

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر پنج اثر خود را که از ابتدای فروردین 99 در رسانه‌ها منتشر شده از طریق شناسه Rasanehkhjbot@ در فضای مجازی و یا به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در بیرجند، بلوار معلم، نبش معلم 62، سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ادامه داد: مراسم پایانی و معرفی برترین‌های این جشنواره 20 اسفندماه جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/252/ی

نظر شما