شناسهٔ خبر: 45750923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در دیدار رییس مرکز ملی فرش با فرماندار نیر مطرح شد:

برنامه‌ریزی ویژه برای فعال سازی همه ظرفیت های صنعت فرش شهرستان نیر استان اردبیل/ راه اندازی شهرک صنعتی اختصاصی فرش در نیر

رئیس مرکز ملی فرش ایران در سفری به شهرستان نیر در استان اردبیل در خصوص رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا، فرح ناز رافع در این دیدار ظرفیت شهرستان نیر را برای تولید و صادرات فرش دستباف فوق‌العاده ارزیابی کرد و گفت: مرکز ملی فرش ایران آمادگی خود را برای حمایت از گسترش هنر _ صنعت فرش دستباف در این شهرستان دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: برای حمایت از تولید کنندگان و صادرکنندگان و تمامی افرادی که در زمینه فرش دستباف فعالیت دارند، تسهیلات فرش با کارمزد پایین و امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و در این مسیر فرمانداری های سراسر کشور به ویژه فرمانداری نیر می‌تواند در کنار مرکز ملی فرش ایران زمینه تقویت چرخه تولید نقش مهمی داشته باشد.

گفتنی است؛ در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان نیر برای تامین زمین برای ایجاد شهرک تخصصی فرش دستباف اعلام آمادگی نمود و از عملیاتی شدن این اقدام در آینده نزدیک خبر داد.

نظر شما