شناسهٔ خبر: 4562450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری شهرستان رودبار حضور یافت

دکتر واعظی که به همراه ریاست جمهوری به استان گیلان سفر کرده بود در شورای اداری شهرستان رودبار شرکت کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر واعظی با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان گفت: خدمت به مردم همواره از دغدغه های مهم دولت تدبیر و امید است و تلاش دارد تا در جهت خدمت رسانی به مردم گام های اساسی و ماندگار بردارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ابراز خرسندی از حضور کاروان تدبیر و امید در  استان گیلان گفت: حضور هیات دولت در هر استان با بهره برداری از برخی طرحهای به اتمام رسیده، پیگیری و گزارش عملکرد از طرحهای در حال اجراء و آغاز به کار برخی طرحهای قابل اجراء  است.

واعظی در ادامه با اشاره به ابعاد سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت گفت: برنامه دیگر دولت آن است که متناسب با کارشناسی های انجام شده و ظرفیت و پتانسیل هر استان چند طرح بزرگ و در سطح ملی را برای اجراء در دستور کار قرار دهد

وی افزود: نباید برای مردم عزیزمان توقعاتی را به وجود آوریم که توانایی و پتانسیل انجام آن را در استان مذکور نداشته باشیم و شرمنده مردم شویم.

وزیر ارتباطات با تقدیر و تشکر از هدایتهای داعیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) به دولت تدبیر و امید گفت: دکتر روحانی در تمامی امور و از جمله تعیین خط و مشی های سیاست خارجی و امور هسته ای با مقام معظم رهبری هماهنگی های لازم را دارد و اگر امروز توفیقاتی حاصل شد نتیجه همین هماهنگی است.

واعظی با برشمردن برخی اهداف دولت تدبیر و امید گفت: در میان اهداف دولت دو هدف سیاست خارجی و موضوع اقتصاد کشور دارای اولویت است

وی با بیان برخی از تلاشهای دولت در زمینه اقتصادی گفت: دولت با رونق اقتصادی و کنترل تورم توانست به برخی اهداف خود در اقتصاد دست یابد و این روند به همراه ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال همچنان با قدرت پیگیری خواهد شد.

واعظی افزود: اینکه دولت توانست تورم را از 40 درصد ابتدای دولت به 15 درصد برساند از نمونه های توجه به این حوزه است

وزیر ارتباطات با ترسیم فضای مذاکرات هسته ای و حضور قدرتهای جهانی در آن گفت: انشاالله در 3 ماه آینده اخبار خوشی در حوزه سیاست خارجی به مردم می دهیم.

وی افزود: البته رسیدن به تفاهم و یا توافق در مذاکرات به معنی رفع همه مشکلات و به خصوص مسایل اقتصادی و معیشتی مردم نیست اما با تفاهم و در ادامه توافق، چهره تعاملی نظام جمهوری اسلامی ایران برای دنیا به اثبات رسیده و بر اقتدار و قدرت کشورمان افزوده خواهد شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان رودبار، امام جمعه شهرهای رودبار، رستم اباد، لوشان و منجیل نیز حضور داشته و به بیان دیدگاهها و نظرات خود در مورد عملکرد دولت و مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان پرداختند.

نظر شما