شناسهٔ خبر: 45489179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جریمه دو میلیاردی یک شرکت خدمات کشتیرانی در بندرعباس

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان گفت: بازرسان این سازمان برای یک واحد خدماتی کشتیرانی پرونده تخلف به ارزش ریالی۲۰ میلیارد ریال تشکیل دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منش پیش از ظهر امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: بازرسان برای ۵۵ واحد نانوایی پرونده تخلف به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال تشکیل دادند و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: همچنین برای 50 واحد صنفی متخلف عرضه کننده روغن نباتی نیز در استان پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان، همه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلّف و موظف به ثبت موجودی کالای خود در این سامانه هستند و در غیر این صورت، هر گونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و حسب قانون با متخلفان برخورد می‌شود

پیروی منش همچنین عنوان کرد: بازرسان این سازمان برای یک واحد خدماتی کشتیرانی پرونده تخلف به ارزش ریالی۲۰ میلیارد ریال تشکیل دادند. ارزش ریالی پرونده تشکیل شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال است و تخلف واحد خدماتی خدمات کشتیرانی نیز گرانفروشی بابت حق توقف کانتینر بود که پرونده این واحد متخلف جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیران حکومتی ارجاع شده است.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما