شناسهٔ خبر: 4537643 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ رسما اعلام شد: ۱ اسفند و همزمان با گلکسی اس ۱۰

امروز روز تیزرهای رسمی سامسونگ است و این تیزرها متمرکز بر موبایل منعطف این شرکت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

امروز روز تیزرهای رسمی سامسونگ است و این تیزرها متمرکز بر موبایل منعطف این شرکت هستند. امروز صبح بود که دیدیم تیزر “چالش ۱۰ سال” سامسونگ اشاره به موبایل منعطف این شرکت دارد. امشب اما تیزر رسمی سامسونگ برای موبایل منعطف این شرکت منتشر شده است اما با نام عدد ۱۰ همراه است. در حقیقت انتهای ویدیو تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ رسما اعلام می شود که ۱ اسفند و همزمان با گلکسی اس ۱۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تیزر سامسونگ

تیزر سامسونگ

همانطور که می بینید در این تیزر کوتاه که ما آن را به صورت تصویر متحرک برای شما قرار داده ایم، عدد ۱۰ روی موبایل منعطف سامسونگ دیده می شود. حتما توجه دارید که حرف S درون تصویر نیست. این که این عدد ۱۰ قرار است چه چیزی را مشخص کند مشخص نیست هنوز اما بیشتر از آن می توان به کلیت تصویری که می توان از موبایل منعطف سامسونگ داشت، فکر کرد.

در این تیزرهای امروز تا حدودی شماتیک موبایل منعطف آن ها را از نگاه خودشان می بینیم و حاشیه نامتقارن بالا و پایین در کنار حاشیه های کم طرفین نمایشگر قابل توجه است. همچنین تاشدن به داخل نیز در این تصویر تداعی می شود.

همانطور که گفتیم در انتهای این ویدیو می بینیم که تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ رسما اعلام شده و ۱ اسفند خواهد بود. این تاریخ همزمان با گلکسی اس ۱۰ است. این تصویر شعار “آینده را بازکن” یا “Unfolding The Future” را نیز نشان می دهد.

به نظر می رسد که ۱ اسفند روز بسیار هیجان انگیزی است، نظر شما چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما