شناسهٔ خبر: 45370091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس فدراسیون اسکیت:

بهترین ورزشکاران استقامتی اسکیت در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند

مجمع انتخابات رییس هیات اسکیت چهارمحال و بختیاری با حضور بهمن محمدرضایی، رییس فدراسیون برگزار و وحید ضیایی توانست با کسب رای موافق تمامی ۱۹ عضو مجمع به عنوان رییس‌ این هیات‌ ابقا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حمیدکریمی در این مجمع انتخاباتی بر ضرورت فعال کردن هیات‌های شهرستانی تاکید و گفت: عملکرد هیات اسکیت در چند سال اخیر قابل‌قبول است و در صورت فعال شدن کمیته اقتصادی در این هیات و جذب حمایت‌های مالی و خیرین ورزش یار می‌توان برای توسعه مطلوب‌تر این رشته ورزشی برنامه‌ریزی کرد.
مدیر کل ورزش وجوانان افزود: این اداره کل در مسیر دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 4ساله هیات اسکیت، توسعه زیرساخت‌های این رشته در شهرهای شهرکرد، سامان و بروجن و برگزاری دوره های مربیگری و داوری آماده همکاری است.

وی به رایزنی‌های انجام‌شده با شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها برای راه‌اندازی پیست‌های آموزشی اسکی در شهرهای شلمزار، بن و فرخشهر نیز اشاره و تصریح کرد: به‌زودی برای ایجاد تعداد بیشتری از پیست‌های آموزشی در شهرهای پر جمعیت استان اقدام می‌شود.

کریمی گفت: تدوین تقویم سالیانه و افزایش تعامل با دستگاه‌های اجرایی صاحب ورزش همچون دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش نیز باید در دستور کار هیات اسکیت استان قرار گیرد.
رییس فدراسیون اسکیت نیز در این مجمع وی بر ضرورت بهره‌گیری از موهبت‌های طبیعی برای توسعه ورزش اسکیت و هاکی روی یخ تأکید و تصریح کرد: شرایط آب و هوایی چهارمحال و بختیاری امکان ایجاد پیست‌های روباز یخ را فراهم کرده است که باید از این ظرفیت نیز به‌صورت مطلوب استفاده شود.
بهمن محمدرضایی یادآور شد: بهترین ورزشکاران استقامتی اسکیت در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند که در صورت حمایت از این ورزشکاران، علاوه بر ایجاد انگیزه‌ برای دیگر ورزشکاران، شرایط توسعه ابعاد قهرمانی این رشته نیز مهیا خواهد شد.
در حاشیه مجمع انتخاباتی از ۶ کتاب نوشته بهروز افضلی، ورزشکار و مربی چهارمحال و بختیاری در رشته اسکیت رونمایی شد.

نظر شما