شناسهٔ خبر: 45368924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه جوانرود:

انقلاب اسلامی تحقق وعده‌های الهی بود

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه جوانرود با اشاره به برخی آیات قرآن کریم و احادیث بزرگان دین اسلام، گفت: انقلاب اسلامی طلیعه پیروزی حق بر باطل و تحقق وعده‌های الهی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا «احمد فخری» روز پنجشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جوانرود در سرسرای اجتماعات فرمانداری، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از وعده‌های خداوند برای ما معنا و محقق شد.

وی با بیان اینکه استقامت کلید حل مشکلات جامعه است، اظهار داشت: گشایش در کارها در اوج فشار و سختی شکل می‌گیرد.

فرماندار جوانرود نیز با تاکید بر اطلاع‌رسانی دستاوردها و خدمات دولت و نظام به مردم گفت: تبیین دستاوردهای نظام و معرفی خدمات شایسته دولت به مردم وظیفه مسوُولان است.

«رستگار یوسفی» دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام عنوان کرد و افزود: مسوُولان باید به درستی خدمات دولت و نظام را به اطلاع مردم برسانند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دسیسه‌های جبهه کفر نه تنها با شکست مواجه نشد بلکه روز به روز پله‌های ترقی را با موفقیت طی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم در این جلسه، انقلاب اسلامی را بزرگترین معروف دانست و گفت: انقلاب اسلامی زمینه را برای تحقق معروفات در جامعه فراهم کرد و سبب شد اصول دین و اسلام در جامعه جدی گرفته شود.

سرهنگ بهرام میرزایی همچنین به برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی به منطق محروم روستایی، مانور تذکر لسانی آمران سلامت با استفاده از طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تا به یاری مدافعان سلامت بشتابند، استفاده مردم و اصناف از ماسک از مهمترین برنامه‌های این ستاد در ایام دهه مبارک فجر است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

شهرستان جوانرود با با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما