شناسهٔ خبر: 45363542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگاه های مسوول با انفعال خود موجب سرخوردگی دستگاه های فعال در مقابله با مواد مخدر نشوند

استاندار خوزستان گفت: مدیران دستگاه ها باید توجه داشته باشند که به گونه ای عمل نشود که موجب یاس و سرخوردگی دستگاه های فعال در مقابله با مواد مخدر شود و همه در این زمینه دست در دست هم دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروزدر نشستی با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و مدیران متولی در محل کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ با تقدیر از سپاه در راه اندازی این مرکز و ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی گفت:مدیران دستگاه ها باید توجه داشته باشند که به گونه ای عمل نشود که موجب یاس و سرخوردگی دستگاه های فعال در مقابله با مواد مخدر شود و همه در این زمینه دست در دست هم دهیم.

وی افزود:دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل امور اجتماعی استانداری از دستگاه ها پاسخگویی و عمل به وظایف را بخواهند و مشکلات و کاستی ها برطرف شود.

شریعتی اظهار داشت:هزینه هایی که در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری میشود با اثربخشی بیشتری انجام شود و در زمینه آسیب های اجتماعی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

استاندار خوزستان بیان کرد:ضریب شکست ترک اعتیاد در همه دنیا بالاست و این امر جای نگرانی ندارد اما باید پیوسته و مداوم به دنبال درمان و ترک اعتیاد افراد باشیم و امر درمان اعتیاد کاری مستمر و دراز مدت است.

شریعتی تاکید کرد:سازمان آموزش فنی و حرفه ای هم برای حرفه آموزی افراد تحت درمان کمک نماید همچنین علوم پزشکی نسبت به استقرار پزشک در این مرکز اقدام نماید و شهرداری هم در خصوص آسفالت محوطه این کمپ به وعده خود عمل نماید‌.

در ادامه و پس از پایان این نشست استاندار خوزستان همراه با حاضران جلسه از بخش های مختلف این کمپ دیدن کرد.
انتهای پیام/

نظر شما