شناسهٔ خبر: 45348645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

تصادف اتوبوس مسافربری در نزدیکی سرخه ۲۷ مصدوم برجای گذاشت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به تصادف یک دستگاه اتوبوس و تریلی حامل سوخت در ۳۵ کیلومتری سرخه، گفت: این حادثه ۲۷ مصدوم برجای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حادثه بامداد امروز تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با ۲۹ سرنشین و یک دستگاه تریلی حمل سوخت در کیلومتر ۳۵ محور آرادان به سرخه، ابراز کرد: تعداد حادثه دیدگان این تصادف ۲۹ نفر و تعداد مصدومان آن ۲۷ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه مصدومان توسط اورژانس و عوامل امدادی هلال احمر به بیمارستان‌ها اعزام شدند، بیان کرد: عملیات رها سازی یک نفر از مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی هلال احمر استان سمنان صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حادثه فوتی سر صحنه نداشته است، گفت: شرکت برخورد اتوبوس و تریلی بسیار زیاد بود و به همین دلیل مصدومان پرتعدادی را به جای گذاشت.

محمدخانی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱:۴۵ بامداد امروز، چهارشنبه رخ داد، گفت: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش مهر، خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، پیش از این گفته بود در پی حادثه تصادف اتوبوس و تریلر حامل سوخت در محور آرادان- سرخه، ۲۷ نفر مصدوم شده‌اند. از سوی دیگر اورژانس سمنان نیز اعلام کرده که این حادثه تلفات جانی نداشته و دو نفری که احتمال مرگ آنها در صحنه تصادف می‌رفت با تلاش پزشکان و پرستاران احیا شدند.

نکته قابل تأمل اما اینجا است که در ۱۰ روز اخیر این چهارمین تصادف اتوبوس در سطح جاده‌های استان سمنان محسوب می‌شود.

نظر شما