شناسهٔ خبر: 45342064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع روغن در بازار به منظور جلوگیری از نابسامانی و التهاب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت الیگودرز با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته منجر به جذب و توزیع تدریجی سهمیه‌ها شده است، گفت: هدفمندسازی توزیع در دستور کار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حاجی علی سرلک در جمع خبرنگاران گفت: نابسامانی و مشکل تامین و توزیع روغن مشکلی سراسری بوده که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته تلاش شده تا حدود زیادی تامین این کالا ساماندهی و مدیریت شود تا مشکلات بحرانی بروز نکند.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته منجر به جذب و توزیع تدریجی سهمیه‌ها شده است، افزود: هدفمندسازی توزیع در دستور کار قرار گرفت که در این راستا با هماهنگی بخشداران بیش از ۱۵۰  روستا از سهمیه‌های تخصیصی بهره مند شدند.

رئیس اداره صمت الیگودرز عنوان کرد: همچنین تحویل روغن به مراکز خیریه، واحدهای کارگری‌، واحدهای صنفی از طریق اتحادیه صورت گرفت و در سطح شهر نیز در بیش از ۸۰ نقطه با پراکنش مناسب توزیع انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه التهاب و جو روانی موجب افزایش چند برابری و کاذب تقاضا شده است از همشهریان درخواست می‌کنیم در تامین مستمر روغن تا عادی شدن شرایط، با پرهیز از توجه به شایعات و رعایت نظم و موازین بهداشتی در زمان توزیع و همکاری با عوامل توزیع و بازرسان ما را در رسیدن به ثبات بازار یاری نماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما