شناسهٔ خبر: 45340062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

اعتبارات حوزه جوانان ۲۰۰ برابر شده است / سازمان های مردم نهاد وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حوزه جوانان استان البرز همواره به دور از حواشی جزء برترین های کشور بوده است گفت: اعتبارات حوزه جوانان در ۳ سال اخیر رشدی ۲۰۰ برابری داشته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ محمد مهدی تندگویان شامگاه سه شنبه در نشست مشترک با سازمان های مردم نهاد استان البرز اظهار کرد: اتحاد و همبستگی جوانان و تمایل افراد به فعالیت های داوطلبانه نشانگر رویدادهای اثرگذار در سطح جامعه است.

وی افزود: طی سال های گذشته و با وجود مدیران جوان در حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان، رویدادهایی بدون اعتبارات ویژه رقم خورده که نشان از ظرفیت بالای این مجموعه تاکنون بوده است.

این مسئول بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان حمایت ویژه و به دور از هرگونه تنشی از حوزه جوانان داشته است و از ابتدای فعالیت ما در معاونت جوانان همگام با حوزه ورزش به حوزه جوانان توجه داشته و با افزایش ۲۰۰ برابری اعتبارات طی ٣ سال اخیر، دوشادوش حوزه ورزش درحال حرکت هستیم.

تندگویان تصریح کرد: متاسفانه ابتدای فعالیت ما در حوزه سمن ها هیچگونه قانون و مصوبات قانونی به منظور تسهیل در پیشبرد امور آنها وجود نداشت که علی رغم تمامی این مباحث با رفع معضلات و خلاء های قانونی، تاکنون موفق به ثبت ٢٥٠ شناسه در سطح کشور شده ایم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید براینکه ما وظیفه داریم حوزه جوانان را به درستی به مسئولان معرفی کنیم گفت:جوانان باید مطالبه گر باشند ضمن آنکه سازمان های مردم نهاد می توانند در ساختار جدید با مکاتبه با مجمع ملی جوانان پیگیری های تخصصی و اساسی حوزه خود را به درستی پیگیری نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد مسئول رصد و پایش مشکلات و مباحث جوانان استان ها هستند که باید به صورت اختصاصی به این امر بپردازند و در ستادهای ساماندهی به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در عین حال سازمان های مردم نهاد جوانان می بایست شفاف سازی مسائل مالی سمن ها و طرح های جوانان را از مدیران کل و مسئولان ادارات کل مطالبه کنند.

تندگویان با اشاره به اینکه علیرغم افزایش ۲۰۰ برابری اعتبارات در حوزه جوانان، باز هم مشکلات مالی زیادی در این حوزه وجود دارد و نیاز به افزایش اعتبارات داریم گفت: امروز با افتخار می گوییم که پایگاه مجمع ملی جوانان، مجامع استانها و سازمانهای مردم نهاد جوانان در کشور شکل گرفته و هیچ ابهام قانونی در این حوزه وجود ندارد.

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: سازمانهای مردم نهاد وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند و به هیچ عنوان نباید وارد مسائل جناحی و سیاسی شوند.

نظر شما