شناسهٔ خبر: 45339517 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت:

موافقت نوبخت با ۱۰ خواسته اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با ۱۰ خواسته اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

« حسین کلانتری» در این نشست از افزایش سهم استان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور، احداث منازل روستائی، پروژه‌های ملی و استانی، توجه به زیرساخت‌ها و عمران شهری و روستائی و توجه دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بحث توسعه استان تقدیر کرد.

 

کلانتری در این دیدار ۱۰ خواسته اولویت دار استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه گزارشی از اهمیت هر کدام از این پروژه‌ها را مطرح کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار موافقت معاون رئیس جمهور با عملیاتی شدن این پروژه‌ها شد و گفت: موافقت با این طرح‌ها هدیه‌ای به مردم غیرتمند و شایسته استان در آستانه دهه فجر است.

 

کلانتری افزایش سقف اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد به میزان ذکر شده در گزارش، افزایش تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تا سقف کامل بویژه تخصیص نقدی پروژه‌ها از محل استانی، توازن، نفت و ارزش افزوده، موافقت استفاده از ظرفیت ماده (۵۶) قانون الحاق به منظور تسریع در عملیات اجرایی تأمین آب شرب صنعت و کشاورزی دشت‌های امامزاده جعفر (ع)، خان احمد، لیشتر، باشت و دشت مور و ساماندهی رودخانه‌های باشت و دیل، نیمدور، نازمکان، آرو و سرتیپ آباد با کد (۱۳۰۷۰۰۲۲۳۵)، تخصیص اعتبار پل ارتباطی (پل چهارم بشار، تخصیص اعتبار لازم برای احداث پارک امید شهر یاسوج، تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت، تأمین و تخصیص اعتبار تصفیه خانه اضطراری آب شرب، تأمین و تخصیص اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز فرودگاه‌های یاسوج و گچساران به منظور افزایش حجم عملیات‌های پروازی به مشهد و کیش و موافقت با افزایش احداث منازل روستائی ۹ شهرستان استان بعد از تکمیل ۳۵۰۰ واحد مصوب دهه فجر ۱۳۹۸ را ۱۰ خواسته استان عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۰۰ واحد مصوب سال گذشته تا پایان سال تکمیل و به مردم تحویل داده می‌شود، یادآور شد: مردم استان انتظار توجه خاص به کهگیلویه و بویراحمد را دارند.

 

«محمد باقر نوبخت» نیز در این نشست ضمن قدردانی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌هایی است که همه دولت مأموریت داریم با همه توان به توسعه و پیشرفت آن کمک کنیم.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با این خواسته‌ها موافقت کرد و گفت: در فرصت مناسب به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

 

نوبخت تاکید کرد: هر کمکی که لازم باشد و بتوانیم بر اساس وظیفه برای مردم ولایتمدار استان انجام می‌دهیم.

 

وی از حساسیت و جدیت مدیریت استان در پیگیری مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

 

نوبخت ضمن آرزوی موفقیت برای شهابی نسب، خواستار تلاش مداوم و پیگیری مستمر وی در زمینه سازمان و مردم استان شد.

 

«علی شهابی نسب»، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد و در ابتدای نشست گزارشی از آخرین وضعیت اعتبار و تخصیص اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های استان ارائه کرد.

پایان پیام/82

نظر شما