شناسهٔ خبر: 45339137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا کردستان برگزار می‌شود

نشمین نوشادی

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، گفت: مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۶ بهمن ماه در کلیه گلزارهای سطح استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سید محمد جلال زمانی امروز(۷بهمن ماه) در نشست معاونین فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت دهه فجر، شعار دهه فجر چهل و دومین سالگرد را انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر، افزود: مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۶ بهمن ماه در کلیه گلزارهای سطح استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، به برگزاری یادواره ها اشاره و ذکر کرد: اجرای ویژه برنامه تجدید با امام خمینی(ره)، دیدار و سرکشی مسئولین و مقامات استانی از خانواده شهدا و ایثارگران، فجرآفرین و شهدای مدافع حرم، خانواده شهدای زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استانی، شهرستانی و روستایی و مراسم شب خاطره شهید اصغر پاشاپور از شهدای مدافع حرم با همکاری حوزه هنری برگزار می شود.

زمانی به برپایی نمایشگاه با موضوع فجرآفرینان و شهدای فجرآفرین در فضای مجازی و سایت نوید شاهد اشاره کرد و گفت: مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و مذهبی با توجه به شرایط اقلیمی و منطقه ای هر شهرستان برگزار می شود.

وی به دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: حضور خانواده معزز شهدا و جانبازان دوران انقلاب در مراکز درمانی برای تجلیل از مدافعین سلامت، اجرای طرح انشاء دانش‌آموزان با عنوان نامه‌ای به یک شهید توسط آموزش و پرورش استان و برنامه ریزی بنیاد شهید و ارسال نامه های منتخب به ستاد و ارائه زندگی نامه یکی از شهدا معظم شاخص استان به آموزش و پرورش جهت انتشار در برنامه شاد مدارس از برنامه های دفه فجر است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، یادآور شد: همچنین یادواره شهدای دانش آموز به تعداد ۴۱۵ یادواره به نام طرح ملی لاله های روشن که از ۸ آبان آغاز و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد و در شبکه شاد اجرایی می شود.

انتهای پیام

نظر شما