شناسهٔ خبر: 45333582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئولان اجرایی "میاندوآب" برنامه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار ندارند

گروه استان‌ها ــ نماینده میاندوآب در مجلس با اظهار تأسف از کم‌تحرکی برخی مسئولان اجرایی شهرستان گفت: برخی هیچ تحرکی برای جذب سرمایه‌گذار ندارند و حتی زمانی که از آنها فهرست کاستی‌های حوزه تحت مدیریتشان را جویا می‌شویم مشکلات برای آنها چندان مهم نیست.

صاحب‌خبر -

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مشکلات کشاورزی میاندوآب اظهار داشت: این مشکلات به گوش مسئولان رسیده و خواستار رفع تبعیض در اختصاص حق آبه شده است تا کشاورزی و باغداری شهر بیش از این آسیب نبیند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه در بحث راههای شهرستان میاندوآب به ویژه سرچم و چهار بانده شدن جاده شاهین‌دژ نهایت تلاش بر این است تا این 2 پروژه در اسرع وقت پایان پذیرد تصریح کرد: همچنین در بحث جاده‌های فسندوز و للکلو که از چند سال گذشته ردیف بودجه آنها حذف و پیگیری نشده و در نتیجه پروژه‌ها نیمه تمام مانده‌اند، تعریض این 2 جاده باز هم از سر گرفته می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به بحث گردشگری میاندوآب اشاره کرد و گفت: باید سایت سد نوروزلو به مکانی برای گردشگری و جذب مسافر تبدیل شود و حتی توسط خیابان ساحلی و امتداد آن از جلوی بیمارستان فاطمه زهرا (س) به میاندوآب دسترسی مستقیم داشته و طرح زرینه رود به پایان برسد.

وی در ادامه نیز با اشاره به موضوع سلامت در این شهرستان بیان کرد: در این رابطه نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود تا کمبودهای بیمارستانها را رفع کرده و از مراجعه میاندوآبی‌ها برای درمان به شهرهای دیگر کاسته شود.

عیسی‌زاده افزود: امید است کلنیک شهید باکری که متعلق به تامین اجتماعی است با پیگیری‌های مکرر، به مرکزی در شأن مردم این شهرستان تبدیل شود.

وی در ادامه نیز با اشاره به اینکه در زیباسازی و رفع مشکلات شهری نیز کمک حال شهرداری هستیم بیان کرد: در این راستا کارخانه آسفالتی که چند بار افتتاح شده اما تاکنون آغاز به کار نکرده اند را پیگیری کردیم تا بتوان به چرخه تولید برسد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از بیکاری جوانان در شهرستان میاندوآب گفت: با وجود اینکه متولی اصلی رفع بیکاری دولت است اما سعی می‌شود تا با آخرین توان در اشتغالزایی کمک حال دولت و مردم در مجلس باشیم.

وی همچنین با اظهار تاسف از کم تحرکی برخی مسئولان اجرایی این شهرستان اظهار داشت: برخی هیچ تحرکی برای جذب سرمایه‌گذار ندارند و حتی زمانی که از آنها فهرست کاستی‌ها و مشکلات حوزه تحت مدیریتشان را جویا می‌شویم برای آنها چندان مهم نیست و یا توانایی انجام این کار را ندارند.

انتهای پیام/7548/س

نظر شما