شناسهٔ خبر: 45327722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تیم هندبال جوانان خائیز در صدر جدول گروه دوم مسابقات جوانان باشگاههای کشور

تیم هندبال جوانان خائیز دهدشت در صدر جدول گروه دوم مسابقات جوانان باشگاههای کشور قرار گرفت .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،تیم هندبال جوانان خائیز دهدشت در صدر جدول گروه دوم مسابقات جوانان باشگاههای کشور قرار گرفت .
تیم هندبال جوانان فرازبام خائیز دهدشت که جهت شرکت در مسابقات جوانان باشگاههای کشور در استان قم بسر میبرد در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی تیم آکادمی اندیشه شهرکرد از استان چهارمحال بختیاری را با نتیجه ۲۸ بر۱۴ شکست داد و به جمع هشت تیم پایانی مسابقات جوانان باشگاههای کشور صعود و با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه دوم این مسابقات قرار گرفت .
تیم جوانان فراز بام در اولین دیدار خود با نتیجه ۲۰ بر ۲۰ مقابل تیم شهرداری جهرم متوقف شد ، در دومین دیدار با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ تیم درخشان کویر گرمسار و در دیدار سوم تیم ملاثانی باوی از استان خوزستان را با نتیجه ۳۲ بر ۱۵ شکست داد ‌.
تیم جوانان فراز بام خائیز دهدشت امروز سه شنبه هفتم بهمن ماه برای صعود به جمع چهار تیم پایانی مسابقات جوانان باشگاههای کشور به مصاف برنده دیدار تیمهای فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و قصر نشاط بهبهان میرود.
این مسابقات از یکم تا هشتم بهمن ماه به میزبانی استان قم در حال برگزاریست.

نظر شما