شناسهٔ خبر: 45326798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال:

معرفی امام خمینی (ره) به کودکان در بستر فضای مجازی

عربان گفت: تبیین شخصیت امام راحل و شخصیت‌های سرنوشت‌ساز در انقلاب اسلامی و معرفی کتاب‌هایی با موضوع انقلاب توسط مربیان کانون پرورش فکری در فضای مجازی از برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال است.

صاحب‌خبر -

«تکتم عربان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان همراه با برنامه‌های متنوع در قالب فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و متناسب با روحیه کودکان و نوجوانان، یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط دستگاه‌های فرهنگی صورت بگیرد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای رسیدن به هدف مذکور است، افزود: می‌توانیم با ایجاد علاقه و انگیزه بستر را برای پرسش، تفکر و تحقیق در باب انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در کودکان و به‌خصوص نوجوانان فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماسال که مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر ماسال است، ویژه برنامه‌هایی را برای ایام الله دهه فجر برنامه ریزی کرده گفت: به دلیل شرایط کرونا، اجرای ویژه برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

عربان تصریح کرد: معرفی شخصیت حضرت امام راحل و شخصیت‌های سرنوشت‌ساز در انقلاب اسلامی و معرفی کتاب‌هایی با موضوع انقلاب توسط مربیان کانون پرورش فکری در فضای مجازی نخستین برنامه این کمیته است.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال بیان کرد: اجرای زنده ویژه برنامه روز زن و اجرای جشن ویژه این روز توسط کانون، مسابقه ساخت کارت تبریک و دلنوشته توسط کودکان و نوجوانان با همکاری مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون و اجرای مسابقه کتابخوانی با همکاری کانون، آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی شهرستان از دیگر برنامه‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای مسابقه قصه‌گویی با همکاری کانون، آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی و آموزش و تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای مجازی توسط همه ادارات از دیگر بربرنامه‌های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر شهرستان است.

پایان پیام/526

نظر شما