شناسهٔ خبر: 45320055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حل مشکل حقوقی یکی از فعالان اقتصادی تولید محصولات کشاورزی در جیرفت

رئیس دادگستری جیرفت از حل و فصل مشکل حقوقی یکی از فعالان اقتصادی حوزه تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - اصغر ستائی مختاری، رئیس دادگستری جیرفت در نشست مشترکی با حضور دادستان جیرفت، مدیرعامل شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان، معاون صنایع سازمان صمت جنوب، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی و کارشناسان بانک کشاورزی در محل دادگستری جیرفت بر رفع مشکلات واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

رئیس دادگستری جیرفت ضمن حساس خواندن شرایط کشور و قرار گرفتن در شرایط جنگ اقتصادی تاکید کرد: باید با تلاش و تکیه بر توان داخلی در جهت تقویت اقتصاد و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: اهمیت اقتصاد و نقش آن در توسعه کشور در فرامین مقام عظمای ولایت و ریاست قوه قضاییه صراحتاً بیان شده و نامگذاری چند سال اخیر با محوریت حوزه اقتصاد، دلالت بر اهمیت این موضوع دارد.
 
بیشتر بخوانید:
ستائی مختاری با اشاره به الزامات مورد نیاز برای تحقق جهش تولید اظهار کرد: حمایت مسئولان از کارآفرینان، دقت نظر نهاد‌های نظارتی برای رفع موانع تولید و ارتباط مستمر با مدیران واحد‌های تولیدی به منظور شناسایی و رفع آسیب‌های موجود از جمله این موارد به شمار می‌رود.

رئیس دادگستری جیرفت گفت: حمایت واقعی به این معناست که در راستای سیاست‌های مصوب ابلاغی اقتصاد مقاومتی باید در جمع تولیدکنندگان و کارآفرینان حضور پیدا کنیم و مشکلات این فعالان اقتصادی را بشنویم و در جهت رفع موانع به صورت واقعی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان کرمان در راستای رفع مشکلات بسیاری از تولید کنندگان و کارآفرینان استان کرمان تلاش کرده و مسئولان قضایی شهرستان جیرفت نیز بر همین اساس تلاش می‌کنند تا مشکلات فعالان اقتصادی بررسی و اقدامات قانونی لازم صورت گیرد.

رئیس دادگستری جیرفت ضمن تشکر از مدیرعامل شعب بانک کشاورزی جنوب گفت: رفع مشکلات فروش و صادرات محصولات کشاورزی جنوب، تنها راه حل اصلی سر و سامان دادن به بخش کشاورزی در این منطقه است.

وی در پایان اظهار کرد: مشکل حقوقی یکی دیگر از فعالان اقتصادی حوزه تولید محصولات کشاورزی این شهرستان با ورود دستگاه قضایی حل و فصل شد.


انتهای پیام/

نظر شما