شناسهٔ خبر: 45317151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

صاحب‌خبر -

 
  قانون اصلاحات
 کاربری نوشت: «قانون اصلاحات این شکلیه که برای اقتصاد، مسکن، بیکاری، ازدواج جوانان هیچ برنامه‌ای نداره؛ منتظر یه خطا از جریان مقابل می‌مونه با عوام‌فریبی رای کسب می‌کنه، بعد ۸ سال گند می‌زنه آخرش هم می‌گه ما هیچکاره‌ایم.»
دیوارها برداشته شد
 نرگس رئیسی: «ابراهیم رئیسی تو سفرش به سمنان دستور داده محل کاروانسرای عباسی که به عنوان زندان سمنان استفاده می‌شد به مرکز فرهنگی تبدیل بشه. اونایی که می‌گفتن رئیسی قراره تو خیابونا دیوار بکشه الان کجان تا ببینن داره دیوار زندان‌ها رو هم برمی‌داره.»
حکمران شایسته
 طاهره: «کارگزاران شایسته را در میان گروهی بجوی که اهل تجربت و حیا هستند و از خاندان‌های صالح. اینان به اخلاق شایسته ترند و آبرویشان محفوظ‌تر است و از طمعکاری رویگردان‌اند و در عواقب کارها بیشتر می‌نگرند. (نامه امیرالمومنین به مالک اشتر).»
 چرا از اینها نمی‌گویند؟
 سعید سعیدی با انتشار این تصویر نوشت: «رسانه‌ها به شما هرگز نخواهند گفت که دومین کارخونه بزرگ تولید توپ ورزشی جهان از ایرانه. همه جور توپ ورزشی هم تولید می‌کنه، حتی صادر هم می‌کنه. ولی همون رسانه‌ها برای شما در مورد نقاط ضعف ایران همیشه خواهند گفت.»
فیسبوک را بشناسید
 کاربری نوشت: «فيس بوك شخصى نيست و اطلاعات شخصى شما مستقيما در اختيار FBI قرار مي‌گيرد! رازى كه پس از سال‌ها انكار حالا از پرده برون افتاده! جالب است بدانيد كه اطلاعات شخصى افراد كه fb در اختيار شركت كمبريج انالتيكا قرار‌داد نقش مهمى در انتخاب ترامپ ايفا كرد!»
درخواستی از ناجا
 سید نظام الدین موسوی: «به عنوان دبیر مجمع نمایندگان تهران که احتمالاً بیشترین ماموریت‌ها را در مناطق مختلف تهران می‌روم، عرض می‌کنم: برای هیچ مقام مسئولی (جز موارد امنیتی) استفاده از مجوز تردد در خط ویژه اتوبوس و خودروهای امدادی، ضروری نیست. ناجا همه مجوزها را لغو کند و به این تبعیض غیرمردمی پایان دهد.»
با عزت کشور چه کردید؟
 حجت اله عبدالملکی: «طی ۸سال دفاع مقدس، بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید و صدها هزار نفر جانباز شدند تا اقتدار کشور حفظ و زمینه پیشرفت عزتمندانه ملت فراهم شود! اما در ۷ سال گذشته عده‌ای کاری کردند که همه تصور کنند محتاج «ترحم دشمن» هستیم!»
تحریف واقعیت‌ها
 امیر حسین: «تاجزاده با تحریف سخنان جلیلی گفته «ترامپ802 تحریمی که برجام برداشت را برگرداند و 751تحریم جدید هم افزود. برجام اینها را مهار کرده بود!» درحالیکه جلیلی گفته بود 802 تحریمی که قرار بود با برجام لغو شود باقی ماند وترامپ هم با وجود برجام 751تحریم جدید اعمال کرد. پس فایده برجام چیست؟»

نظر شما