شناسهٔ خبر: 45301831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پوشش بیشتر بیمه برای عشایر دزفول

رئیس اداره امور عشایر دزفول گفت: با هدف پوشش بیشتر بیمه، ارائه خدمات بیمه‌ای به عشایر مناطق سخت گذر این شهرستان تسهیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پورفرخی رئیس اداره امور عشایر دزفول گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت بیمه اجتماعی و دام عشایر، تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان امورعشایر و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور منعقد شد.

او بیان داشت: این تفاهم نامه با هدف پوشش بیشتر بیمه گذاران جامعه عشایری دزفول از سوی شرکت تعاونی عشایری شهید رجایی امضا شده و این شرکت آماده همکاری در خصوص بیمه اجتماعی بازنشستگی و دام عشایر است و اخذ این کارگزاری در شهرستان سبب تسهیل خدمات بیمه‌ای می‌شود.

پورفرخی افزود: در هر بیمه نامه حداکثر تا تلفات دامی ۱۰ راس و هر بار سه راس دام با بررسی و تایید اداره امور عشایر شهرستان در روند ارزیابی خسارت وارده و پرداخت غرامت بلامانع شد و جامعه عشایری برای داشتن بیمه بازنشستگی و پرداخت کمترین وجه به مبلغ ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای یکسال می‌توانند زیرپوشش بیمه بازنشستگی قرار بگیرند.

رئیس اداره امور عشایر دزفول ادامه داد: جامعه سوم اجتماعی شهرستان می‌توانند به اداره امورعشایر دزفول مراجعه و از مزایای بیمه‌های عشایری بهره‌مند شوند و لازم است جامعه عشایری به علت زحمات بسیار زیاد و طاقت فرسای خود نسبت به پوشش بیمه‌ای به ویژه بیمه بازنشستگی توجه بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ارائه بیمه‌های اجتماعی از سوی صندوق‌های بیمه اجتماعی سبب بهبود سطح زندگی آینده بیمه گذاران می‌شود از این رو باید از فرصت‌ها استفاده بهینه کرد چراکه بهره‌مندی از آن بهترین و به صرفه‌ترین گزینه بیمه‌ای برای عشایر است.

انتهای پیام/م

نظر شما