شناسهٔ خبر: 45296607 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

اولویت با لیگ است یا المپیک؟!

درحالی که کمتر از شش ماه به مسابقات معظم المپیک فرصت داریم اما باعث تاسف است که فضای ورزش ما المپیکی نیست. این شرایط درحالی حکم فرماست که …

صاحب‌خبر -

* اکبرفیض

درحالی که کمتر از شش ماه به مسابقات معظم المپیک فرصت داریم اما باعث تاسف است که فضای ورزش ما المپیکی نیست. این شرایط درحالی حکم فرماست که اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان درالمپیک خود را برای رقابتهای ۲۰۲۰ آماده می سازنند.
کاروان ورزش کشورمان که در این رخداد بزرگ شرکت خواهد کرد درخوش بینانه ترین حالت همه نگاهش به کشتی، وزنه برداری، کاراته، تکواندو و شاید دومیدانی باشد.
بدون تعارف باید گفت برای موفقیت درالمپیک چه تمهیداتی درنظرگرفته شده؟ آیا صرف پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی کافی است یا درکنار چنین اقداماتی بایستی فضای ورزش المپیکی باشد. آیا تا به حال ازخود سئوال کرده اید که اگر چه فوتبال به عنوان ورزشی پرمخاطب درکشور حائز اهمیت است اما چرا اکثر رسانه ها به فوتبال توجه داشته و دارند؟
وقتی می بینیم درآستانه المپیک هنوز لیگ رشته های مختلف با آب وتاب در رسانه ها و تلویزیون منعکس می شود اما خبر آنچنانی ازالمپیک نیست از چه کسی باید گله کرد!؟
صاحب قلم به همه دوستان توصیه می کند چند ماه آینده را به ورزشهای المپیکی هم توجه شده و اخبار المپیک دراولویت باشد، نه لیگ.
آقایان! کشتی که گل سرسبد ورزش و پرافتخارترین  رشته ورزشی است با چالش کسب سهمیه های المپیک روبروست و از ۱۲سهمیه موفق به دریافت ۵ سهمیه شده که امیدواریم بتوانیم در آزاد ۴ و فرنگی ۳ سهمیه دیگر را به دست آوریم.

نظر شما