شناسهٔ خبر: 45294663 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت دهه فجر؛

مسابقه بزرگ «نماد انقلابی، نماد استکباری» در گرمسار برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار خبر داد: مسابقه بزرگ «نماد انقلابی، نماد استکباری» به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مریم گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن گرامیداشت پیشاپیش به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: بسیج جامعه زنان گرمسار در نظر دارد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسابقه بزرگ «نماد انقلاب، نماد استکباری» را برگزار کند.

وی بابیان اینکه این مسابقه به‌صورت شخصی و درون پایگاهی در سراسر شهرستان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند نسبت به ساخت ماکت نمادها و چهره‌های انقلابی و چهره‌های منحوس استکباری اقدام کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار بیان کرد: هنرمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه آثار خود را حداکثر تا تاریخ 18 بهمن‌ماه به دفتر بسیج جامعه زنان گرمسار واقع در میدان بسیج، بلوار آزادگان، جنب سپاه ناحیه گرمسار، حوزه مقاومت بنت الرسول (س) ارسال کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران آثار جمع‌آوری‌شده برای بازدید عموم مردم در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود، یادآور شد: این طرح با رویکرد ترویج فرهنگ انقلابی و تبیین دستاوردهای آن در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

نظر شما