شناسهٔ خبر: 45293647 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خفاش های شب را لگد مال خواهیم کرد

کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان و گروه های مقاومت پس از حمله گروه داعش به مقاومت الحشد الشعبی در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق چندین هشتگ از جمله " الحشد الشعبی،صلاح الدین، العیث، شهید می شویم تا وطن بماند، را به راه انداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا،هیات الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه از حمله تروریستی گروه داعش به جزیره العیث واقع در شرق صلاح الدین و شهادت 11 نفر از تیپ 22 الحشد الشعبی و زخمی شدن 12 نفر دیگر خبر داد.

"هادی العامری" رهبر ائتلاف الفتح نیز با صدور بیانیه ای ، شهادت ابوعلیا الحسیناوی و همراهان وی در برابر تروریسم کور را اطلاع داد.

وی افزود: الحسیناوی در مقابله با نظام دیکتاتوری و تروریسم تنفرانگیز در همه درگیری ها ضد تروریسم داعشی کشنده شرکت کرد.

وی افزود: برای اعلام وفاداری به همه شهدا، بر عهدی که بسته ایم باقی خواهیم ماند و تا ساختن عراق آزاده مستقل با ثبات بدون تروریسم و همه نیروهای خارجی از تلاش دست برنمی داریم تا حاکمیت کامل ملی به هرقیمتی برقرارشود.

"یحیی رسول " سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نیز روز یکشنبه گفت: قصاص عاملان حمله اخیر صلاح الدین قطعی است و انتقام گیری از خون شهدا انتقامی ملی از قاتلان مردم عراق است .

وی افزود: شهدای ما افتخار عراق هستند و راه بهشت برایشان باز است آنان در خون خود غلطیده اند.

گروههای تروریستی داعش بدانند قصاص قطعی است و پشیمانی اشان فایده ندارد .خداوند شهدای عراق را رحمت کند و کشور پیامبران و انبیا و رسولان هراندازه که خفاش ها تلاش کنند کشور مهمی باقی خواهد ماند.

پایگاههای اجتماعی عراق شاهد هزاران توییت و مطلب برای محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش وهابی بود و بر حتمی بودن پاسخ و انتقام گیری از خون شهدای بی گناه و رنج خانواده هایشان و حسرت مادرانشان تاکید کردند و با شهدا عهد کردند مسیر جهاد و مقاومت را تا آزادی اخرین وجب از خاک این کشور از لوث وجود تروریست ها ادامه دهند.

منبع:العالم

 
 
 
 
 
 

بیشتر بخوانید:

نظر شما