شناسهٔ خبر: 45292151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شمسایی: بازی مقابل منصوری قرچک، سنگین بود

اصفهان ایرنا- مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در بازی سنگین و سخت مقابل تیم خوب شهید منصوری قرچک، پیروز میدان شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از باخت عجیبی که مقابل مقاوت البرز داشتیم، دست به تغییراتی در ترکیب خود زدیم و امروز توانستیم به پیروزی برسیم.

وی تاکید کرد: امروز بازیکنان ما تا آخرین لحظه تلاش زیادی کردند و سه امتیاز دیدار را بدست آوردند.

شمسایی با بیان اینکه برگرداندن روحی بازیکنان بعد از شکست قبلی، کار سختی بود، افزود: با این حال، گل نزدن‌ بازیکنان ما ادامه دارد و از اول لیگ تا به امروز ۷۰ گل ۹۰ درصد را  به هدر داده ایم و حدود ۱۷تا ۱۸ توپ ما به تیرک دروازه اصابت کرده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه وظیفه من این است که تیم خود را جمع و جور کنم،گفت: در نیم فصل دوم، بازی های بهتری از تیم ما خواهید دید تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی گفت: ایراد من این است که در باره داوری نمی توانم صحبت کنم ولی با این پیروزی از بحران خارج شدیم و خدا را شکر می کنم.

به گزارش ایرنا، از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز یکشنبه از ساعت ۱۵ تیم گیتی پسند در سالن مخابرات اصفهان میزبان منصوری قرچک بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شد و صدرنشینی گروه الف لیگ برتر فوتسال کشور را از آن خود کرد.

هم اکنون تیم گیتی پسند اصفهان با ۱۴ در رده نخست گروه الف لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و تیم  شهید منصوری قرچک نیز با ۶ امتیاز هفتم است.

لیگ برتر فوتسال کشور در ۲ گروه الف و ب برگزار می شود.

نظر شما