شناسهٔ خبر: 45290128 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بهره برداری از طرح اقدام ملی تهرانسر زودتر از موعد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: قرار بود پروژه طرح اقدام ملی تهرانسر ۳۶ ماهه به اتمام برسد اما با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده این پروژه ۲۷ ماهه به بهره برداری خواهد رسید. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در بازدید از پروژه طرح اقدام ملی تهرانسر با اشاره به اینکه طبق قرارداد مقرر شده بود که این طرح ۳۶ ماهه به اتمام برسد گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و افزایش شیفت‌ها مقرر شده که این پروژه ۲۷ ماهه به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه این پروژه‌ها طبق برنامه زمانی در جریان است از تمامی مدیران استانی و ستاد خواست با پیگیری مستقیم بتوانند مسائل را حل کنند تا بتوانیم قولی که به مردم داده ایم را عملی کنیم و هر ۴ بلوک تا پایان شهریور ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه این دیدار با جمعی از مالکان این پروژه‌ها دیدار کرد و به بررسی و رفع مسائل و مشکلات این افراد پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به بررسی مسائل خدمات روبنایی این پروژه‌ها با کاربری آموزشی و ورزشی این منطقه پرداخت.

گفتنی است پروژه مسکن تهرانسر در قالب طرح اقدام ملی مسکن از شهریور ۹۸ با حضور رئیس جمهور آغاز شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما