شناسهٔ خبر: 45284208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت از رسانه‌ها موجب آرامش جامعه می‌شود

رئیس بسیج رسانه کشور گفت: توجه و حمایت از رسانه‌ها موجب مقابله با آفندهای دشمن و آرامش جامعه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود بصیری در دیدار با  سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به نقش رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن، اظهار کرد: امروز اگر از نقش رسانه‌ها در جامعه غافل شویم قطعا در این حوزه متضرر می‌شویم، بدون شک توجه و حمایت از رسانه‌ها موجب مقابله با آفندهای دشمن و آرامش جامعه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: تجربه ثابت کرده در هر جایی که به رسانه‌ها توجه شده موفقیتی به دست آمده چرا که رسانه‌ها می‌توانند در شرایط مختلف افکار عمومی را به خوبی هدایت کنند و در حفط و ارتقای امنیت روانی جامعه اثرگذار باشند.

وی ادامه داد: عملکرد رسانه‌ها به ویژه در شرایط حساس می‌تواند بسیاری از تنش‌ها، درگیری‌ها، چالش‌ها و خرده گفتمان‌ها را آرام کند و باعث ایجاد آرامش در جامعه شود.

بصیری یادآور شد: ما به عنوان بسیج رسانه می‌توانیم میدان‌داری کنیم و با همدلی و ایجاد هم‌افزایی بین رسانه‌های مختلف که هر کدام نیز به نوعی به جریان‌های سیاسی و احزاب مختلف در ارتباط هستند، از ایجاد تنش بین قدرت‌ها جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی دو سال اخیر سازمان بسیج رسانه استان کردستان عملکرد موفقی داشته و در برگزاری جشنواره ابوذر و برنامه‌های دیگر که می‌تواند رسانه‌ها و نهادهای انقلابی را به هم‌افزایی وا دارد، موفق عمل کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خوشبختانه حمایت‌های خوبی نیز از سوی مجموعه سپاه بیت‌المقدس از سازمان بسیج رسانه کردستان شده است و این شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/2330/75/

نظر شما